دانلود بازی Ticket To Ride برای PC

دانلود بازی Ticket To Ride برای PC

 

دانلود بازی Ticket To Ride برای کامپیوتر

 

Ticket To Ride یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری و معمایی است که در سال 2013 برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . اگر از علاقمندان به بازی های آنلاین باشید به شما بازی Ticket To Ride را پیشنهاد میکنیم . این بازی یکی از بازی های آنلاین کم حجم است که بازی باز به راحتی میتواند بازی کند. گیم پلی بازی بسیار ساده است و شما با اولین ورود در بازی و یک دقیقه وقت گذاشتن در محیط بازی میتوانید بازی را یاد بگیرید ولی برای حرفه ای تر شدن در بازی به ساعت ها وقت احتیاج دارید.

اگر با هم نتوانستید بازی Ticket To Ride را به خوبی یاد بگیرید نگران نباشید, در بازی قسمت تعبیه شده است که در آن ویدئوهای آموزشی وجود دارد و شما با دیدن این ویدئوها میتوانید با چم و خم بازی آشنا شوید. یکی از مهمترین ویژگی ها بازی میتوان به قابلیت بازی کردن چهار نفره اشاره کرد که شما نفر اصلی بازی هستید و سه نفر دیگر هوش مصنوعی است. همچنین در قسمت آنلاین میتوان به رتبه بندی در میان هزاران گیمر اشاره کرد. هم اکنون میتوانید بازی Ticket To Ride را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی Ticket To Ride :

 

 Ticket To Ride-1 Ticket To Ride-2 Ticket To Ride-3 Ticket To Ride-4

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Ticket To Ride برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Ticket To Ride برای PC حجم : 178 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Ticket To Ride | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR