دانلود Autodesk Maya 2024.2 / LT x64 – نرم افزار مایا

دانلود Autodesk Maya 2018 x64 - نرم افزار مایا

 

دانلود Autodesk Maya

| نرم افزار مایا – طراحی سه بعدی |

 

Autodesk Maya 2024.2 / LT x64 نرم افزار قدرتمند و شناخته شده ای در زمینه طراحی و مدل سازی سه بعدی می باشد. برنامه مایا همواره به عنوان نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی مطرح بوده است آن به دلیل استفاده از ابزار تخصصی و پیچیده برای طراحی بوده است. از نرم افزار MAYA به عنوان قدرتمندی در زمینه طراحی انیمیشن نیز یاد میشود. با این برنامه می توانید از حرفه ای ترین ابزارهای طراحی سه بعدی برای خلق انیمیشن های سه بعدی استفاده کنید. رابط کاربری سازمان سافته و متعادلی داشته و دارای منو ها و گزینه هاو نوار ابزارهای بسیار دقیق و قابل تنظیم میباشد.

برنامه MAYA دارای سطح مدل های متفاوت طراحی سه بعدی میباشد و همچنین از بافت های گوناگونی برای انیمیشن سازی تعبیه شده است به طوری که صحنه و و المان ها به صورت کامل حرفه ای می توانند خلق شوند. گرافیک برداری و همچنین تصاویر واقعی را می توان در مایا ایجاد کرد و صحنه های متحرک را به بهترین نحو مدیریت و طراحی کرد, قسمت صوتی نرم افزار نیز به طور چشمگیری خوب طراحی شده به طوری که به جلوه های ویژه طرح های شما روحی وصف ناپذیر خواهد بخشید.

نرم افزار MAYA از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند از جمله, تصاویر دیجیتالی, بردارها, هندسه,و … . خلاصه نرم افزار مایا ابزار قدرتمندی برای هر کسی که در زمینه انیمیشن فعالیت می کند میباشد و هر آنچیزی که کاربران برای خلق هنر هایی با کیفیت بالا نیاز دارند را در اختیارشان خواهند گذاشت. هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار Autodesk Maya را از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk Maya :

– رابط کاربری پرمحتوا برای به حداکثر رساندن بهره وری

– مدلسازی چندضلعی

– ابزارهای بهینه سازی

– ابزار های حرفه ای طراحی انیمیشن

– طراحی منحصربفرد شخصیت های انیمیشنی

– ابزارهای مدیریت داده

– قابلیت مدلسازی سطوح فرعی

– پشتیبانی از مدلسازی NURBS

– ترکیب حالات لایو 2D با عناصر 3D

– قابلیت MAYA Cloth (طراحی ظاهر لباس ها مثل خشک و تر و چسبناک)

– قابلیت طرح آسان لباس های واقعی و مدل موها

– امکان Rendering کنترل ها و Effect ها

– و…

 

(برای مشاهده در سایز اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Autodesk.Maya .Screen1 YasDL.com  150x93 - دانلود Autodesk Maya 2024.2 / LT x64 - نرم افزار مایا Autodesk.Maya .Screen2 YasDL.com  150x93 - دانلود Autodesk Maya 2024.2 / LT x64 - نرم افزار مایا

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

OS:Microsoft® Windows® 7 (SP1), Microsoft Windows 10 Anniversary Update (64-bit only) (version 1607 or higher) operating system
CPU:64-bit Intel® or AMD® multi-core processor with SSE4.2 instruction set
RAM:8 GB of RAM (16 GB or more recommended)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.1/2.9/2/1.9/1/1.17 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR