دانلود Fokahi 1.0 – جملات طنز برای اندروید

دانلود Fokahi 1.0 - جملات طنز برای اندروید

 

دانلود Fokahi برای اندروید

برنامه جملات طنز برای اندروید

 

Fokahi 1.0 یا فکاهی یک نرم افزار شامل جملات طنز مانند برای گوشی های اندروید می باشد. دوست دارید در یک جمع دوستانه و خانوادگی قرار میگیرید همگان را شاد کنید؟ دوست دارید جملات آموزنده را به صورت طنز یاد بگیرید؟ ما به شما نرم افزار بسیار جالب Fokahi را معرفی میکنیم. شما به وسیله این نرم افزار در گوشی اندرویدی خود میتوانید خاطرات بامزه , اشعار طنز , اعترافات احمقانه , داستانهای طنز و… را با همگان در میان بگذارید و از آن لذت ببرید.

نرم افزار Fokahi دارای محیط کاربری عالی و رنگ بندی بسیار خوب است که چشم شما را در هنگام خواندن مطالب اذیت نمیکنید و از نکان مهم این نرم افزار میتوان به این که وقتی شما متنی را میخوانید میتوانید ان را لایک کنید تا بدانید که آن را خوانده اید. هم اکنون میتوانید نرم افزار Fokahi را برای گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود Fokahi به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

note - دانلود Fokahi 1.0 - جملات طنز برای اندروید فرمت :  APK

chart pie - دانلود Fokahi 1.0 - جملات طنز برای اندروید حجم : 6.8 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Fokahi | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR