دانلود Subtitle Workshop Classic 6.2.6 – نرم افزار ساخت و مدیریت زیرنویس

دانلود Subtitle Workshop 6.0 - نرم افزار ساخت و مدیریت زیرنویس

دانلود Subtitle Workshop

نرم افزار ساخت و مدیریت زیرنویس – پشتیبانی از  زبان فارسی

 

Subtitle Workshop Classic 6.2.6 حتما تاکنون فیلم هایی را مشاهده کرده اید که دارای زیرنویس بوده اند, اما این زیرنویس هم می تواند خوشایند و هم دیوانه کننده باشد طوری که اگر هماهنگ آن درست صورت نگرفته باشد, کاربر را سردرگم خواهد کرد, خب راه چاره چیست؟ آیا باید ساعتها وقت خود را صرف پیدا کردن زیرنیوس هماهنگ کنیم؟
Subtitle Wokshop ابزار قدرتمندی و رایگانی است که میتواند در چنین مواقعی به کار اید در واقع این برنامه قدرتمند و شناخته شده ای در زمینه ویرایش زیرنویس میباشد که می توانید با ان به هنگاهنگ سازی زیرنویس مورد نظر با فیلم بپردازید. برنامه دارای رابط کاربری سازمان یافته ای میباشد و دارای غلطگیر املایی میباشد, در ابتدا ممکن است محیط نرم افزار مانند نسخه پشرفته ویرایش متن به نظر برسد اما قابلیت های طلایی آن را هنگام کار با برنامه درخواهید یافت. با استفاده از نرم افزار Subtitle Workshop براحتی می توانید به ویرایش زیرنویس و هماهنگ سازی ان با فیلم موردنظر بپردازید و پیشنمایش ویدئویی آن را همراه ویرایش در پلیر خود نرم افزار مشاهده کنید.
برنامه Subtitle Workshop دارای چک اسپلر (غلط گیر املایی) می باشد اما این قابلیت بر روی سیستم هایی کار خواهد کرد که این قابلیت در نرم افزار Word آنها نصب باشد. این برنامه هم چنین ابزار ترجمه قدرتمندی دارد و عملا نیزای به نرم افزار جانبی برای اینکار نیست و براحتی می توانید با خود نرم افزار اینکار را انجام دهید.
نرم افزار Subtitle Workshop دارای ویژگی های دیگری نیز میباشد که به ذکر گزیده ای از انها بسنده می کنیم: گزینهای ویرایشی گسترده, پشتیبانی از چند زبان, پشتیبانی از کلیدهای میانبر, قابلیت درگ و دراپ . این نرم افزار همواره مورد استفاده کسانی که به صورت حرفه ای در زمینه زیرنویس کار می کنند میباشد. این نرم افزار همچنین از زبان فارسی پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Subtitle Workshop را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Subtitle Workshop:

– پشتیبانی از بیش از 60 فرمت زیرنویس

– کاربرپسند, چند زبانه و رابط کاربری قابل تنظیم

– پشتیبانی از اسکریپت پاسکال و اسکریپت متن از جمله OCR

– ارائه اطلاعات مختلف فایل زیرنویس از جمله اطلاعات سفارشی تعیین شده توسط کاربر

– قابلیت پخش پیشنمایش ویدئویی تمام صفحه به همراه کدک های صوتی

– پشتیبانی از تگ های سبک مثل اضافه کردن قابلیت های رنگ و Bold زیرخط به نوشته ها

– قابلیت خطایابی متن و خطاهای زیرنویس

– امکان ترجمه متون در خود نرم افزار

 

 

(برای مشاهده در سایز اصلی روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Subtitle Workshop 6.0a Build 130825 ساخت و مدیریت زیرنویس

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR