دانلود بازی کم حجم Block Story برای PC

Block-Story

 

دانلود بازی کم حجم Block Story برای کامپیوتر

 

Block Story یک بازی کم حجم جدید در سبک استراتژیک و فکری است که در سال 2013 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی Block Story این است که شما در یک جزیره ی دور افتاده گیر افتاده اید و برای اینکه بتوانید زنده بمانید باید با انواع موجودات مختلف به مبارزه بپردازید. در این بازی شما هر چیزی که در ذهنتان است را میتوانبد در این بازی بسازید برای مثال میتوانید برای خود قلعه و یا خانه بسازید ولی خیلی امیدوار نباشید که این خانه ها سالم بمانند چون توسط حیوانات و موجودات عجیب غریب مانند مارمولک ، اژدها و کوسه های غول پیکر مورد حمله قرار میگیرند و برای جلوگیری از این حمله ها باید به ساخت سلاح بپردازید.

در بازی Block Story بیش از 90 نوع اژدها مختلف ، کوسه های غول پیکر ، هیولا , مارمولک و دایناسور هیجان خاصی را به بازی می بخشد. بازی ازمحیط زیبا و گرافیک خوبی برخوردار می باشد . همچنین بازی دارای گیم پلی اعتیادآور است که میتواند شما را ساعت ها مشغول ساخت انواع وسایل مختلف با مکعب های کوچک کند. پس هرچیزی را که در ذهنتان تصور میکنید و دوست دارید آن را داشته باشید از خانه گرفته تا وسایل مختلف دیگر در این بازی آن را بسازید و از آن لذت ببرید. هم اکنون میتوانید بازی Block Story را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Block Story :

 

Block Story-1 Block Story-2 Block Story-3 Block Story-4

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Block Story برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Block Story برای PC حجم : 53 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Block Story | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR