دانلود بازی کم حجم Aces Wild Manic Brawling Action برای PC

دانلود بازی کم حجم Aces Wild Manic Brawling Action برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Aces Wild Manic Brawling Action برای کامپیوتر

 

Aces Wild Manic Brawling Action یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال 2013 توسط استودیو Culture Attack ساخته و برای  پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی Aces Wild Manic Brawling Action یک بازی به صورت مبارزات هوایی است در بازی سه شخصیت وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد و نحوه ی مبارزه ی خود را دارند که شما میتوانید با انتخاب هر یک از آن ها به مبارزات مختلف بپردازید.

اگر شما در بازی Aces Wild Manic Brawling Action ضربات خود را پشت سر هم و سریع بزنید شاهد صحنه های زیبا و هیجان انگیزی خواهید بود. بازی با حجم کمی که دارد از گرافیک انیمیشنی خوبی برخوردار است. از مهمترین ویژگی بازی میتوان به موسیقی متن بازی که نواخته شده توسط Jammin است اشاره کرد. پس اگر به بازی های مبارزه ای و اکشن و البته کم حجم علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Aces Wild Manic Brawling Action را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی Aces Wild Manic Brawling Action :

 

Aces-Wild-Manic-Brawling-Action-1 Aces-Wild-Manic-Brawling-Action-2 Aces-Wild-Manic-Brawling-Action-3 Aces-Wild-Manic-Brawling-Action-4

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Aces Wild Manic Brawling Action برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Aces Wild Manic Brawling Action برای PC حجم : 120 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Aces Wild Manic Brawling Action | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR