دانلود HyperCam Business Edition 6.2.2208.31 نرم افزار تصویربرداری از محیط ویندوز

دانلود HyperCam 3.5.1310.06 نرم افزار تصویربرداری از محیط ویندوز

 

دانلود HyperCam

نرم افزار قدرتمند تصویربرداری از محیط ویندوز

 

HyperCam Business Edition 6.2.2208.31 یک نرم افزار قدرتمند برای ضبط فعالیت های صفحه نمایش می باشد, که دارای ابزار ویرایشی قدرتمندی برای این منظور میباشد که امکاناتی از جمله پیوست را ارائه میدهد. رابط کاربری بسیار آسان و زیبایی دارد و به شما اجازه میدهد تا کل صفحه نمایش یه یک قسمت خاص و یا یک پنجره به خصوص را انتخاب کرده و بلافاصله به ضبط فیلم بپردازید, در حالت کلی سه گزینه برای شما وجود خواهد داشت: ضبط کل صفحه نمایش, ضبط قسمت دخواهی از صفحه و یا ضبط یک پنجره.
تنظیمات برنامه HyperCam به صورت استاندارد تعریف شده اند ولی توصیه میشود برای ساخت کیفیت دلخواه با حجمی مناسب از منوی تنظیمات گزینه های موردنظر را تغییر دهید اما در حالت کلی کیفیت استاندارد برای ضبط تعریف شده است. به طور مثال می توانید کیفیت های خروجی و فرمت های خروجی را تعیین کنید و یکی از فرمت ها مانند WMV, AVI, ASF را انتخاب کنید, به علاوه همه این امکانات امکان ضبط صدا نیز وجود خواهد داشت! و همانند چیزی که در بالا گفته شد کیفیت و فرمت خروجی صدا را نیز می توانید بسته به خواست خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار HyperCam را ازسایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

از دیگر ویژگی های نرم افزار HyperCam تعریف کلیدهای میانبر سریع به نرم افزار است که با این امکان میتوانید کاملا سریع عملیات ضبط را انجام دهید و عملیات توقف و ادامه و ضبط را با استفاده از کلیدهای میانبر انجام دهید. همچنین این امکان نیز وجود خواهد داشت که هنگام ضبط از صفحه نمایش عکس بگیرید. قابلیت دیگری نیز در این برنامه وجود دارد که آن امکان ضبط اشاره گر ماوس میباشد که با این قابلیت می توانید فیلم های آموزشی و راهنماهایی ویدئویی همانند آنچه در اینترنت به دفعات می بینیم بسازید. چیزی که شگفت انگیز جلوه میدهد تاثیر ناچیز نوع سیستم رایانه کار میباشد با این معنی که نرم افزار HyperCam بر روی هر نوع سیستم عاملی حتی بر روی سیستم عامل با منابع کم و سطح پایین قابل نصب و اجرا میباشد و کوچکترین عملکردی از نرم افزار کم نمی شود.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HyperCam:

– قابلیت ایجاد فایل های کم حجم با فرمت AVI

– ساخته شده برای رسانه های ویرایشگر

– دارای کلیدهای میانبر

– قابلیت انتخاب قسمت دلخواه برای ضبط

– دارای حالت سوژه متحرک(قسمت جذب زیر مکان نما)

– شامل جعبه متن پاپ آپ اختیاری

– ضبط صدا به صورت اختیاری

– امکان غیرفعال کردن ضبط اشاره گر ماوس

– توانایی ضبط ویدئو در حالت Overlay

 

 

ابزار مورد نیاز نصب نرم افزار:

DirectX 8.0

 

(برای مشاهده در سایز اصلی روی عکس کلیک نمایید)

دانلود HyperCam

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR