دانلود QuickTime Pro 7.7.7 – پلیر فایل های صوتی و تصویری

دانلود QuickTime Pro 7.7.7 - پلیر فایل های صوتی و تصویری

دانلود QuickTime Pro

نرم افزار کوییک تایم پلیر – پخش کننده فایل های صوتی و تصویری

 

QuickTime Pro 7.7.7 نرم افزار پخش کننده رسانه ای با بهره گیری از بهترین امکانات ممکن می باشد, برنامه کوییک تایم پلیر قابلیت پشتیبانی از همه فرمت های صوتی و تصویری و عکس و فیلم های واقعیت مجازی دارا میباشد. این ویژگی ها در سیستم عامل مک به عنوان پیش فرض گنجانده شده است در حالی که در سیستم عامل ویندوز به صورت یک بسته کامل در دسترس میباشد. نرم افزار QuickTime Pro همچنین با iTunes هماهنگ و یکپارچه شده است.
نرم افزار Quick Player نقش عمده ای را در کسب و کار های چندرسانه ای ایفا می کند که مهمترین آن به عنوان یه پخش کننده قدرتمند است که می توانید از آن به عنوان یک پلیر با کیفیت بالا بهره ببرید, این نرم افزار از کیفیت هایی مانند H.264, MP3, MPEG, PNG, BMP, JPEG, AAC, 3GPP بهره می برد. رابط گرافیکی نرم افزار بسیار حرفه ای میباشد و قابل استفاده برای کاربران مبتدی تا حرفه ای خود میباشد, مطمئنا این یک نرم افزار پیچیده در رده پخش کننده ها نمی باشد و تمام کنترل های پخش خود مانند پخش و ایست و ادامه را ارائه میدهد که از ویژگی های تمامی پلیر ها میباشد.

ویژگی دیگر نرم افزار QuickTime Pro مرتبط بودن با بسیاری از مرورگرها می باشد, نرم افزار کوییک تایم قابلیت پخش فایل های ویدئویی در وب را دارا میباشد که در دنیای وب به عنوان قدرتمندی در این زمینه تبدیل شده است و همه کاربران وب از آن استفاده می کنند. علاوه بر کاربرد اصلی نرم افزار به عنوان پخش کننده فایل های چند رسانه ای ویزگی های منحصربفرد دیگری نیز میتوان برای نرم افزار شمرد که می توان به معماری چندرسانه ای و ویرایش محتوای رسانه ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه جدید و آخرین نسخه نرم افزار QuickTime را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار QuickTime Pro:

– ایجاد ویدئوهای H.264

– تبدیل ویدئو برای آیپاد

– قابلیت ضبط صدا

– کنترل پخش روی صفحه نمایش در حالت تمام صفحه

– ذخیره ویدئوها از وب

– قابلیت پخش روی صفحه نمایش کامل

– ایجاد محتوا برای گوشی های موبایل

– امکان ساخت فایل های MPEG-4

– امکانات کپی و پیست و ویایش فایل های چندرسانه ای

– امکان نمایش اسلایدی

– امکان تبدیل ویدئو به ده ها فرمت محبوب ویدئویی

– امکان تماشای ویدئوهای وب در داخل پلیر یا مرورگر

– نمایش بیش از 200 نوع فایل رسانه ای

– اندازه گیری و تشخیص سرعت اتصال

– تنظیمات حرفه ای صدا و تصویر

– پلیر ویدئوهای H.264

– تنظیمات مربوط به سرعت پخش فیلم ها

– و…

 

(برای مشاهده در سایزاصلی روی عکس کلیک نمایید)

QuickTime_[YasDL.com]

 

 

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

–  QuickTime 7.7.7 improves security and is recommended for all QuickTime 7 users on Windows.
–  QuickTime for Java and QuickTime PictureViewer are no longer installed by default. They are removed if you have a previous version of QuickTime on your PC. If you still need these legacy features, you can add them back using the new custom setup option in the installer.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR