دانلود TwistedBrush Pro Studio 25.01 – نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر دیجیتال

دانلود TwistedBrush Pro Studio 20.03 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر دیجیتال

دانلود TwistedBrush Pro Studio

 نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر دیجیتال

 

TwistedBrush Pro Studio 25.01 نام نرم افزار حرفه ای و در عین حال کم حجمی است که در واقع مجموعه ای فوق العاده برای رنگ آمیزی ، طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … می باشد و به کاربرانش این امکان را میدهد تا از ویژگی های تمام نشدنی این نرم افزار برای خلق آثار هنری ، بهره ببرند . باید اشاره کنیم که TwistedBrush Pro Studio دارای بیش از 5000 براش به همراه امکانات کاملی برای ویرایش تصاویر شما می باشد . پس جای نگرانی نیست ! همه چیز آماده است برای هنر نمایی شما .

اگر بخواهیم شما را با نرم افزار TwistedBrush Pro Studio بیشتر آشنا کنیم ، باید اشاره ای داشته باشیم به قسمت های مختلف آن که شامل مواردی برای لایه بندی ، همانند سازی تصاویر، نمونه گیری، ساخت ماسک ، فیلتر، پشتیبانی از نقاشی با تبلت، اشکال منحصر به فرد قلموها، پترن، تکسچر، پشتیبانی از پلاگین سازگار با نرم افزار قدرتمند Adobe ، پشتیبانی از اسکنر داخلی ، نمایش عکس منبع و غیره می باشد . TwistedBrush Pro Studio ویژگی های مثبت دیگری هم دارد که از آن جمله میتوان به امکان اجرا در تمامی نسخه های ویندوز ، و امکان بی نظیر طراحی تصاویر 3 بعدی اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود که به نرم افزار های طراحی علاقمند هستید ، پیشنهاد میکنیم دانلود نرم افزار TwistedBrush Pro Studio – نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر دیجیتال را از دست ندهید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار TwistedBrush Pro Studio :

–   نمایش نمونه کار و یا مدل نقاشی در کنار پرده نقاشی
–   ذخیره خودکار ماسک ها به همراه صفحات
–   دارای بیش از 50 قلم طراحی، به همراه شمار زیادی از گزینه ها
–   فضای کاری پیشرفته و در عین حال مرتب و بدون ایجاد سر درگمی در بین جعبه های ابزار
–   بیش از ۱۵۰ فیلتر پردازش تصاویر برای دستکاری آنها و ساخت تصاویر هنری
–   قرار دادن Icon برای قابلیت چاپ  بر روی نوار منو
–   امکان استفاده از  فیلترهای پردازش تصاویر
–   سرعت بالا در بکارگیری ابزار ها
–   داشتن ده ها افکت زیبا و مناسب
–   ایجاد لایه های مختلف در یک تصویر برای کارکردن بر روی آن
–   قابلیت مشاهده و تشکیل مجدد صفحات با استفاده از کاوشگر صفحه
–   و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR