دانلود Free Download Manager 6.21.0 Build 5629 Win/Mac/Portable – نرم افزار مدیریت دانلود

Free Download Manager - دانلود Free Download Manager 6.21.0 Build 5629 Win/Mac/Portable - نرم افزار مدیریت دانلود

 

دانلود Free Download Manager

نرم افزار فری دانلود منیجر

 

Free Download Manager 6.21.0 Build 5629 Win/Mac/Portable نرم افزاری قدرتمند و آسان برای دانلود فایل از صفحات وب میباشد, سرعت فوق العاده زیاد و مدیریت تمامی فایل های دانلود از امکانات بخصوص این نرم افزار است. علاوه بر این FDM از امنیت صد در صدی برخوردار است و دارای مجوز GPL میباشد. نرم افزار فری دانلود منیجر اجازه دانلود از هر سرور و صفحات وبی را به شما میدهد که از طریق هر پروتکلی از جمله HTTP,HTTPS,FTP قابل دانلود می باشد.
Free Download Manager قابلیت این را دارد که شما دانلود های خود را به صورت وقفه ای انجام دهید با قابلیت رزیوم نرم افزار این امکان به خوبی در اختیاراتان خوهد بود تا هر موقع که خواستید فایل ها را دانلود کنید و می توانید دانلود را از جایی که توقف شده ادامه دهید. همچنین این امکان نیز وجود خواهد داشت که اگر ارتباط با سروری قطع شد دانلود را از سرگیری کنید, با نرم افزار فری دانلود منیجر شما می توانید در وقت و پول خود صرفه جویی کنید. اگر فایل حجیمی دارید این نرم افزار آن را تکه تکه می کند تا در پارت های مختلف کم حجم به دانلود انها بپردازید که در ان صورت فایل سالم تر خواهید بود.

نرم افزار FDM سرعت دانلود شما را تا 600 درصد سریع تر انجام می دهد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به: یکپارچگی با اپرا و اینترنت اکسپلورر, زمانبندی قدرتمند, هماهنگی با انتی ویروس, تنظیمات سرعت دانلود, دانلود کامل وبسایتها و پشتیبانی از FTP و HTTP و بیت تورنت اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Free Download Manager را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

ویزگی های کلیدی نرم افزار Free Download Manager:

– پشتیبانی از بیت تورنت

– تعریف مدیر و محدودیت های استفاده

– توانایی دانلود فلش ویدئو

– قابلیت دانلود از یوتیوب

– دارای نسخه پرتابل

– نمایش پیش نمایش فایل های صوتی و تصویری

– افزایش سرعت دانلود

– با قابیلت ادامه دانلود(Resume)

– با قابلیت زمانبندی و مدیریت دانلودها

– قابلیت تنظیم سرعت و ترافیک دانلود

– دارای قابلیت دانلود صفحات وب و یا حتی کل وبسایت با ابزار HTML Spider

– قابلیت دانلود همزمان چندین فایل

– دانلود فایل های پستی با مشتقات جزئی

– شناسایی نرم افزارهای جاسوسی و لینک های تبلیغاتی مزاحم

– پشتیبانی از چند زبان

– پشتیبانی از ویندوز های Windows XP, Server 2003, Vista, Server 2008, Windows 7, Server 2012, Windows 8/10 – 32-bit & 64-bit

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30/35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR