دانلود SecurityCam 1.6.0.8 نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین حفاظتی

دانلود SecurityCam 1.6.0.8 نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین حفاظتی

دانلود SecurityCam

نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین حفاظتی

 

SecurityCam نرم افزار قدرتمندی برای تبدیل وب کم کامپیوتر به به دوربین امنیتی میباشد به طوری که می توانید حرکات دوربین های وب متصل به رایانه را به خوبی تشخیص دهید و همچنین این قابلیت را دارد که به کاربران خود اجازه میدهد اشیا مکان های مورد نظر را از طریق اینترنت کنترل نماید. این نرم افزار با توجه به مکان مورد نظر کوچکترین حرکات را کنترل می کند و منتظر یه لرزش است تا هنگام شناسایی شروع به ضبط ویدئو و یا عکس گرفتن فوری می پردازد.

از دیگر ویژگی های SecurityCam که قابل ذکر است میتوان به پخش صدای هشدار دهنده هنگام خطر اشاره کرد, تنها چیزی که برای استفاده از این نرم افزار دارید یک وب کم می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار SecurityCam را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار SecurityCam:

– محافظت از حریم خصوصی

– حساس به تغییر مکان اشیا مکان مورد حفاظت

– دارای سیستم هشدار دهنده

– قابلیت کنترل از طریق اینترنت

– قابلیت ضبط ویدئو و عکس گرفتن

 

(برای مشاهده در سایز اصلی روی عکس کلیک نمایید)

دانلود SecurityCam

 

 

SecurityCam is a powerful monitoring and motion detection software that monitors web camera, connected to computer, and enables users to keep an eye on their properties from a local location or remote location via the Internet. The program stays out of way in system tray area, and waits for a movement at the front of the camera. Once movement detected, SecurityCam starts either video recording or makes a snapshot of a picture.

 

 

دانلود Ashampoo Burning Studio 12.0.5   نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD فرمت : EXE

دانلود Ashampoo Burning Studio 12.0.5   نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD حجم :  2.36 مگا بایت

دانلود Ashampoo Burning Studio 12.0.5   نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD دانلود : دانلود نرم افزار SecurityCam | لینک کمکی

دانلود Ashampoo Burning Studio 12.0.5   نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD رمز : www.yasdl.com

دانلود Ashampoo Burning Studio 12.0.5   نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR