دانلود Acronis True Image 2021 Build 39287 + Bootable – آکرونیس گرفتن پشتیبان از ویندوز

دانلود Acronis True Image + Bootable - گرفتن پشتیبان از ویندوز

 

دانلود Acronis True Image

نرم افزار آکرونیس برای گرفتن پشتیبان و بکاپ از ویندوز و سیستم

 

Acronis True Image 2021 Build 39287 + Bootable ISO نرم افزار قدرتمندی برای تهیه نسخه های پشتیبان از ویندوز و سیستم می باشد که مطمئنا برای خیلی از شما آشنا می باشد, اما بیان ویژگی های منحصربفرد این نرم افزار بسیار فراتر از دانسته های ما میباشد و هرکسی را قانع می کند که این نرم افزار برای پشتیبان گیری از درایو و دیسک سخت و بازگردانی آنها برای داشتن یک سیتستم خوب بهترین انتخاب میباشد.

با برنامه Acronis True Image قابلیت بازگردانی حتی در صورت Unbootable بودن سیستم ممکن می باشد, زیرا نرم افزار میتواند از روی دیسک های نوری نظیر دی وی دی و سی دی و فلش مموری ها نیز عملیات بازگردانی را انجام دهد. همچنین نرم افزار قادر به شروع قبل از بارگزاری سیستم میباشد تا در صورت اشکال در بوت شدن, گزینه های پیش رو را بررسی و اشکال یابی کند. تمام فایل های پشتیبان تهیه شده توسط نرم افزار آکرونیس در یک درایو مجازی ساخته شده توسط خود نرم افزار ذخیره می شوند و با اینکار دیگر نیازی به بازگردانی تمام فایل های بک آپ گرفته شده نمی باشد و میتوان به صورت دستی آنها را بر روی سیستم کپی کرد.

مجموعه آکرونیس شامل اشکال مختلف پشتیبان گیری اعم از کامل و افزایشی و دیفرانسیلی میباشد و همچنین برخی از روش های اضافی دیگری مانند پشتیبان گیری بدون توقف. علاوه بر این امکانات نرم افزار Acronis True Image ابزارهایی را در اختیارتان قرار میدهد تا دیسک خود را از برنامه های غیرضروری پاک نگه دارید. این نرم افزار قابلیت حذف برنامه های در حال اجرای مخرب را دارد که امکان بازیابی صحیح را نمی دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Acronis True Image را از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

 

برخی از ویژگی های Acronis True Image :

– اسکن دیسک سخت با قابلیت بازگردانی

– اسکن سیستم عامل و پیکربندی تنظیمات و برنامه های کاربردی

– پشتیبان گیری بدون توقف با قابلیت پشتیبان گیری از کل سیستم یا فایل های خاص

– با قابلیت پشتیبان گیری افزایشی بدین صورت که به منظور صرفه جویی در وقت تغییرات از زمان آخرین پشتیبانی قابل دسترس میباشند

– با قابلیت پشتیبان گیری بر روی سیستم و قابلیت بازیابی قوی حتی در صورت خراب بودن هارد

– عدم تاثیر گذاری هنگام عملیات پشتیبان گیری بر روی سرعت سیستم

– قابلیت زمانبندی عملیات پشتیبان گیری در بازه های زمانی مختلف

– حفاظت از بیش از 2 ترابایت اطلاعات

– قابلیت پشتیبان گیری از شبکه ها و وبسایت های مختلف

– نمایش پیش نمایش قبل از بازگردانی

– قابلیت پشتیبان گیری بر روی دستگاه های مختلف از جمله: دی وی دی و سی دی, فلش یو اس بی, هاردهای خارجی, درایوهای GPT و حتی ذخیره سازی ابری

– قابلیت تعریف رمز عبور برای داده های شخصی

 

 



مهرگان آی‌تی


INFO:

File Systems (Windows)
NTFS
Ext2/Ext3/Ext4
ReiserFS(3)
Linux SWAP
HFS+/HFSX
FAT16/32/exFAT

System Requirments:
Windows 10 (all editions, including May 2019 Update)
Windows 8.1 (all editions)
Windows 8 (all editions)
Windows 7 SP1 (all editions)
Windows Home Server 2011

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 716/687 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR