دانلود بازی کم حجم Laruaville برای PC

دانلود بازی کم حجم Laruaville برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Laruaville برای کامپیوتر

 

Laruaville یک بازی کم حجم جدید در سبک پازل فکری است که در سال 2013 توسط Big Fish Games برای  پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .شما درباره ی روح ها چه چیزی میدانید؟آن ها ترسناک هستند؟ آن ها دوست دارند در خرابه ها زندگی کنند یا گورستان ها ؟ البته که دوست ندارند . روح ها موجوداتی دوست داشتنی و دوستانه هستند و رفتار بسیار شاد و مهربانی دارند و در هر صورت آن ها به یک محل برای زندگی نیاز دارند. ولی این روح ها دوست داشتنی نمیتوانند شهری برای خود بسازند. آن ها برای زندگی بهتر نیاز به کمک چند انسان مهربان مانند خودشان دارند و آن انسان مهربان می توانید شما باشید و به این موجودات دوست داشتنی برای راحت تر زندگی کردن کمک کنید.

از ویژگی ها بازی Laruaville میتوان به آثارهای هنری درخشان و عالی اشاره کرده . همچنین شما میتوانید از پنج شخصت دوست داشتنی که در بازی وجود دارد را انتخاب کرده و مراحل را به پایان برسانید. پس اگر شما هم از علامندان به بازی های پازلی هستید هم اکنون میتوانید بازی Laruaville را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی Laruaville :

 

Laruaville-1 Laruaville-2

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Laruaville برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Laruaville برای PC حجم : 86 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Laruaville | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR