دانلود بازی کم حجم 3D Puzzle Venture برای PC

دانلود بازی کم حجم 3D Puzzle Venture برای PC

 

دانلود بازی کم حجم 3D Puzzle Venture برای کامپیوتر

 

3D Puzzle Venture یک بازی کم حجم جدید در سبک پازل فکری است که در سال 2013 توسط Big Fish Games برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . مطمئنا همه شما یک بار بازی حل پازل را انجام دادهید بازی که باید یک تصویر که به صورت تکه تکه شده و در هم قاطی شده است را دوباره به حال اول در آوردید. بازی 3D Puzzle Venture یک بازی سه بعدی بسیار زیبا است که شما باید قطعات پازل را کنار هم گذاشته تا تصویر مورد نظر کامل شود. در بازی 40 عکس با رزولوشن عالی قرار دارد که میتواند شما را ساعت ها برای حل پازل مشغول کند.

 

همچنین شما میتوانید تصویر مورد نظر خود را به پازل تبدیل کنید و آن را حل کنید. بازی 3D Puzzle Venture دارای چندین سط دشواری است که شما میتوانید خود را در هر سطح به چالش بکشید. و در آخر شما در این بازی می توانید به گالری دستاوردها و پازل هایی که حل کرده اید بروید و همه ی سوابق خود را مشاهده کنید. پس اگر به حل پازل علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی 3D Puzzle Venture را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی 3D Puzzle Venture :

 

3D-Puzzle-Venture-1

 

3D-Puzzle-Venture-2

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی 3D Puzzle Venture :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 59 MB

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم 3D Puzzle Venture برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم 3D Puzzle Venture برای PC حجم : 47 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی 3D Puzzle Venture | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR