دانلود بازی Clash Of The Olympians 1.0.8 برای آندروید

دانلود بازی Clash Of The Olympians برای آندروید

 

دانلود Clash Of The Olympians برای آندروید

 

Clash Of The Olympians 1.0.8 عنوان بازی محبوب آندروید می باشد که در آن با انتخاب یکی از قهرمانان روم باستان به جنگ دشمنانی می روید که در تلاش هستند با رسیدن به قلعه شما آن را نابود کنند. بازی Clash Of The Olympians از جذابیت های بالایی بر خوردار است به خصوص که می توان با جمع آوری امتیازات در حین بازی قهرمان خود را نیرومند تر سازید.

در این بازی از سه قهرمانی استفاده می شود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند که با ارائه این ویژگی ها آزادی عمل کاربر برای ساختن قهرمان دلخواه خود بیشتر می شود. بازی Clash Of The Olympians از سبکی مشابه سبک بازی بسیار محبوب Angry Birds بهره می برد که با پرتاب وسایل به سمت دشمنان به آن ها ضرب زده و از پای در می آیند.

از مزیت های دیگر این بازی می توان به حجم کم آن اشاره کرد که به راحتی بر روی سیستم شما نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. شما هم اکنون می توانید بازی Clash Of The Olympians برای آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

1364215429_clash-of-the-olympians3

 

IMG_0941

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و بالاتر
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR