دانلود QTranslate 6.10.0 Final + Portable – نرم افزار مترجم حرفه ای متون

دانلود QTranslate v5.5.0 Final - نرم افزار مترجم حرفه ای متون

دانلود QTranslate

نرم افزار مترجم حرفه ای متون

 

QTranslate 6.10.0 Final + Portable یکی از محبوبترین نرم افزار های مترجمیست که علاوه بر ترجمه ی هر کلمه ، قابلیت ترجمه ی متون به انواع زبان های رایج دنیا را نیز دارد ! نرم افزار QTranslate کم حجم از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد که به سادگی متن مورد نظر خود را ، حتی در هنگام مطالعه ی آن به زبان فارسی یا هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید .

نحوه ی ترجمه ی متن با نرم افزار QTranslate بسیار ساده و به این صورت است که شما ابتدا باید متن مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای نمایش ترجمه ی متن بر روی کلید های Ctrl+Q و یا Ctrl+W کلیک کنید و همچنین می توانید با استفاده از کلید Ctrl+E به نرم افزار این اجازه را بدهید که متن ترجمه شده را برای شما بخواند ! دیکشنری QTranslate از نرم افزار های مترجم آنلاین نیز پشتیبانی می کند و به شما امکان ترجمه ی آنلاین و دقیق متون نخصصی و عمومی را هم می دهد . در آخر با توجه به کاربردی بودن و کم حجم بودن این نرم افزار جالب ، به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار QTranslate را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و به وسیله ی آن به ساده ترین شکل ممکن و در کمترین زمان متون خود را به هر زبانی که مایلیید به زیبایی ترجمه نمایید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار QTranslate :

–   قابلیت اتصال به دیکشنری های آنلاین معرف مانند مترجم گوگل و …
–   امکان برگرداندن ترجمه
–   قابلیت جایگذاری اتوماتیک متن ترجمه شده با متن زبان اصلی
–   تاریخچه ی ترجمه ها ( با فشردن کلید های Ctrl+H )
–   قابلیت غلط گیری املایی
–   پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
–   قابلیت تلفظ صحیح متن توسط نرم افزار
–   صفحه کلید مجازی
–   و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1/30 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR