دانلود Lunascape 6.15.2 Build 27564 Final – مرورگر 3 موتوره

دانلود Lunascape 6.10.1.27492 Final - مرورگر 3 موتوره

دانلود Lunascape

مرورگر 3 موتوره برای کامیپوتر

 

Lunascape 6.15.2 Build 27564 میتواند رویای مرور صفحات وب سایت های مختلف را با سرعت نور برآورده کند ! مرورگر 3 موتوره ی Lunascape با ترکیب سه مرورگر بزرگ و شناخته شده همچون فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر و گوگل کروم در یک مرورگر توانسته است توجه همگان را به خود جلب کند و با سرعتی فوق العاده دسترسی شما را به هر 3 مرورگر از طریق یک مرورگر امکان پذیر سازد .

شما می توانید با اضافه کردن افزونه های کاربردی مختلف و جالب به مرورگر Lunascape ، امکانات فوق العاده ای را به آن اضافه کنید و بدین وسیله آن را قدرتمندتر از پیش سازید ! یکی از قابلیت های جالب مرورگر Lunascape که آن را از سایر مرورگر ها متمایز می کند ، این است که شما می توانید هر کدام از تب های مرورگر را با یکی از 3 موتور مرورگر گفته شده راه اندازی کنید و دیگر نیازی به باز کردن مجدد مرورگر و سوییچ مرورگرها به هم نخواهید داشت . همچنین این مرورگر قابلیت های مختلف دیگری نیز دارد که باعث شده لغب بهترین مرورگر جهان را به خود اختصاص دهد ، از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود Lunascape مرورگر 3 موتوره برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از سرعت بالا و امکانات بی نظیر آن کمال استفاده را ببرید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Lunascape :

–   سرعت بسیار بالا
–   امکان سفارشی سازی با استفاده از افزونه های مختلف
–   دارا بودن نوار تنظیم و نوار جستجو
–   امکان بلاک کردن Popup ها
–   پشتیبانی از نرم افزار های شرکت Addone
–   امکان بهره گیری از سه موتور پردازشی در یک مرورگر به انتخاب کاربر
–   مناسب برای طراحان وب ، به سبب ابزارهای موجود
–   واسط کاربری جذاب و امکان تنظیم به دلخواه کاربر
–   وجود ده ها پوسته ی مختلف برای نرم افزار
–   بکاپ از اطلاعات شخصی در زمان های تعیین شده
–   ذخیره سازی اطلاعات در فرم ها
–   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
–   و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 122 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR