دانلود بازی همسایه جهنمی Neighbours From Hell 1

دانلود بازی همسایه جهنمی Neighbours From Hell 1

 

دانلود بازی همسایه جهنمی 1 برای کامپیوتر

 

بازی همسایه جهنمی Neighbours From Hell 1 یک بازی کم حجم خنده دار در سبک فکری و آمیخته با نقش آفرینی است که توسط شرکت JoWood برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . از بازی همسایه جهنمی دو نسخه توسط این شرکت منتشر شده است و بقیه نسخه ها توسط این شرکت تولید نشده و به صورت ناقص می باشد. در بازی همسایه جهنمی شما یک همسایه بسیار بد اخلاق دارید و برای اینکه او را ادب کنید سعی در اذیت و آزار او می کنید.

در بازی همسایه جهنمی شما باید تا می توانید خرابکاری در خانه ی همسایه تان به وجود بیاورید. به طور مثال وقتی همسایه به دست شویی میرود بر روی زمین صابون بزارید تا لیز بخورد یا اینکه روی تصویر مادر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید که همسایه به حد عصابنی برسد و توسط مادرش کتک بخورد و کارهایی از این قبیل که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کشف کنید که باید با چه روشی همسایه بدبخت را عصبانی کنید .

شما باید در هر مرحله از بازی همسایه جهنمی کارهای متفاوتی انجام دهید تا همسایه را عصبانی کنید و بتوانید جایزه را بگیرید و اگر جلوی همسایه عصبانی ظاهر شوید از آن کتک خواهید خورد. پس اگر شما هم از علاقه مندان سری بازی های همسایه جهنمی هستید هم اکنون می توانید بازی Neighbours From Hell 1 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به باکس دانلود مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی همسایه جهنمی :

 

 Neighbours From Hell1-1 Neighbours From Hell1-4 Neighbours From Hell1-3

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی همسایه جهنمی :

 Windows XP or Windows Vista
1 GHz Processor (1.4 GHz recommended)
256MB RAM (512 recommended)
3D graphics card compatible with DirectX 8.1 (compatible with DirectX 9 recommended)

 

 

راهنمای نصب بازی :

برای اجرای بازی در ویندوز 7 :

–     ابتدا به مسیر زیر بروید

C : …->Documents->JoWooD->NeighboursFromHell

–     سپس فایل gameoptions.xml رو باز کرده و مقدار متغییر backbuffer=”0″ رو از 0 به 1 تغییر بدین.

با تشکر از امیرحسین عزیز

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 179 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR