دانلود Winstep Xtreme 18.12.1375 – نرم افزار زیبا سازی محیط ویندوز

Winstep Xtreme - دانلود Winstep Xtreme 18.12.1375 - نرم افزار زیبا سازی محیط ویندوز

دانلود Winstep Xtreme

| نرم افزار زیبا سازی محیط ویندوز |

 

Winstep Xtreme 18.12.1375 نام نرم افزار جالبیست که برای زیباسازی محیط ویندوز طراحی شده و بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه ، سرعت سیستم شما را به هیچ عنوان کاهش نمیدهد . Winstep Xtreme که محصولی از شرکت معتبر WinStep Software می باشد ، به راحتی قابل اجرا بر روی نسخه های مختلف ویندوز شرکت مایکروسافت ، همچون ویندوز Xp ، سون و حتی ویندوز جدید 8 می باشد .

نرم افزار Winstep Xtreme دارای امکانات و تم های بسیاری می باشد که به وسیله ی آن ها محیط دکستاپ شما را سازماندهی کرده و به آن ظاهری فوق العاده جذاب می بخشد . این نرم افزار علاوه بر زیباسازی ظاهر دسکتاپ ، به منوی استارت و سایر فایل ها نیز نظم خاصی می بخشد و منو های چند کاره و نوار ابزاهای گوناگونی را به دسکتاپ شما اضافه می کند که کار با کامپیوتر را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود Winstep Xtreme نرم افزار زیبا سازی محیط ویندوز را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از امکانات بی نظیر آن کمال استفاده را ببرید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Winstep Xtreme :

–   قابلیت تغییر ظاهر دسکتاپ شما به شکلی فوق العاده زیبا
–   تغییر کامل Start Menu و TaskBar
–   محیط ساده و کاربرپسند
–   توانایی سازماندهی برنامه های شما و کم کردن در هم ریختگی میز کار
–   مدیریت کامل ظاهر دسکتاپ
–   پشتیبانی از ویندوز XP ، سون و ویندوز های 7 و 8
–   و …..

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

توجه:

–  به طور کلی، نصب هر تم یا پوسته ای برای ویندوز، عمر مفید ویندوز رو کاهش میده و مسئولیت خرابی های بعد از نصب به عهده خود کاربر می باشد.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR