دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر

دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر

 

دانلود بازی نبرد آذرخش ایرانی و فارسی

 

نبرد آذرخش یک بازی ایرانی و فارسی بسیار جذاب و متفاوت با بازی های مشابه بازار می باشد. بازی آذرخش برنده جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه ، جشنواره رسانه های دیجیتال است و از بهترین بازی های داخلی ساخته شده و با حجم بسیار کم می باشد. گرافیک نبرد آذرخش نیز به نسبت حجم آن خوب به نظر می رسد.

بازی آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت می کند و از شما می خواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. ماشین های موجود در بازی ، دارای موشک ها و گلوله هایی هستند که بر روی هر کدام از ماشین ها نصب شده است و کاربر درحال بازی و در طول مراحل باید به سمت ماشین های دیگر حمله ور شود و با شلیک های پیاپی گلوله ها ، بتواند آن ها را نابود سازد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. اگر شما هم علاقهند بازی های ایرانی هستید فرصت دانلود بازی نبرد آذرخش برای کامپیوتر را به صورت رایگان از وب سایت یاس دانلود ، از دست ندهید.

 

تصاویری از محیط بازی نبرد آذرخش :

 

nabarde-azarakhsh-scs2

 

nabarde-azarakhsh-scs1

 

 

note - دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر حجم : 17 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی نبرد آذرخش | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR