دانلود بازی کلاه قرمزی Teh Run2 برای کامپیوتر

دانلود بازی کلاه قرمزی Teh Run2 برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی کلاه قرمزی برای کامپیوتر

 

بازی کلاه قرمزی یکی از محبوب ترین چهره های تلویزیونی کشور عزیزمان می باشد که طرفداران بسیار زیادی در همه سنین و اقشار جامعه دارد.امروز نیز ما از وب سایت یاس دانلود ، برای شما بازی کلاه قرمزی Teh Run2 آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی، که طراحی و تولید شده است، را آماده دانلود ساخته ایم. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید.

داستان بازی کلاه قرمزی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد.شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود. اما با انجام “مشق روز” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در “مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید. امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

–   اسکرین شات های بازی کلاه قرمزی :

 

TehRun2-screenshot2    TehRun2-screenshot1

 

 

 

note - دانلود بازی کلاه قرمزی Teh Run2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کلاه قرمزی Teh Run2 برای کامپیوتر حجم : 24 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی کلاه قرمزی | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR