دانلود نرم افزار مشاوره ازدواج فارسی

دانلود نرم افزار مشاوره ازدواج فارسی

 

دانلود نرم افزار مشاوره ازدواج

 

مشاوره ازدواج ، یک نرم افزار مشاوره ای بسیار خوب و مفید برای تمامی اقشار جامعه از نوجوانان تا بزرگسالان می باشد . یعنی از زمانی که انسان به فکر زندگی مشترک و نیازمندی های آن می افتد تا زمان ازدواج و عقد و پس از آن تشکیل خانواده.در هر قشری و هر سن و سالی نیاز به مشاور احساس می شود و متاسفانه فرهنگ ما به طوری پیشرفته که افراد برای مشکلات خاص فقط نزد مشاوران می روند نه برای پیشگیری و یافتن راه درست.

امروز از سایت یاس دانلود برای شما نرم افزار مشاوره ازدواج را آماده دریافت ساخته ایم تا مشکلات خود را با آن حل نمایید. نرم افزار مشاوره ازدواج  با بررسی سؤالات غالب مردم در جامعه اسلامی کشورمان تهیه شده است تا با پاسخ به آنها به نوعی مشکلات آنها را به نحوی حل نماید.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

مجموعه سؤالات و جواب های نرم افزار مشاوره ازدواج به موضوعات زیر اشاره دارد :

– نیاز جنسی

– سن مناسب ازدواج

– موانع ازدواج

– افراد دارای شرایط خاص

– رابطه

– شناخت

– مسائل مالی

– یافتن فرد مناسب

– مشاوره خانواده

– ازدواج موقت

– عشق

– نواقص و عیوب

– خواستگاری

– انگیزه ازدواج

– تناسب ها و تفاوت ها

– دوران عقد

– و سایر موارد

 

 

note - دانلود نرم افزار مشاوره ازدواج فارسی فرمت : EXE

chart pie - دانلود نرم افزار مشاوره ازدواج فارسی حجم : 3 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار مشاوره ازدواج | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR