دانلود بازی Face Noir 2013 برای کامپیوتر

Face-Noir

 

دانلود بازی Face Noir 2013 برای کامپیوتر

 

Face Noir یک بازی ماجرایی جدید است که توسط شرکت Mad Orange در سال 2013 را برای کامپیوتر روانه بازار کرد. در بازی Face Noir شما نقش یه یک کارآگاه خصوصی را بر عهده دارید که به دنبال کشته شدن یک دختر به دنبال مدرک و سرنخ ماجرا میرود تا دلیل قتل مرموز آن دختر را پیدا کند و… بازی Face Noir در سال 1934 در شهر نیویورک دنبال میشود و شما  با یک بازی ماجرایی کلاسیک روبرو هستید. گرافیک بازی در حد قابل قبول است و دوست داران بازی های ماجراجویی میتواند ساعت های مدید سرگرم کند.

در بازی Face Noir شما به دنبال جمع آوری اطلاعات، حل معماهای مختلف در حین بازی ، دنبال کردن سرنخ های مختلف ، صحبت با متهمان و افرداری که دستگیر کرده اید می روید . و همچنین شما به مکان ها و شهر های مختلفی می روید و با فرهنگ های آن شهر ها آشنایی پیدا میکنید و جزء چندین ویژگی مهم بازی Face Noir است. در این بازی شما به جزئیات زیادی دقت باید بکنید در این بازی شما اشیاء را به صورت سه بعدی بررسی و کاوش میکنید.

گیم پلی بازی Face Noir در حد قابل قبولی است و در سایت های نقد و بررسی بازی نمره مناسبی دریافت کرده . در بازی Face Noir شما آشنایی کامل با جنبه های نیویورک ده 30 پیدا میکنید. این بازی یکی از بازی های راز آلود و معمایی است و میتواند شما را چندین ساعت پای کامپیوتر میخ کوب کند پس اگر علاقه به بازی های ماجراجویی و راز آلود دارید فرصت دانلود بازی Face Noir 2013 برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 

تصاویری از محیط بازی Face Noir :

 

 Face Noir 4

 Face Noir 2

 

 

Face Noir 3

 

Face Noir 1

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Face Noir:

 

Operating System:> Win XP sp3 / Vista / 7 / 8
Processor:> Pentium G620T 2.2GHz – Athlon II X2 260 –
Memory of Ram:> 1 GB
Video Card:> 128 MB Compatible With DirectX
H-D-D:>  2 GB
DX:> DirectX 9.0

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر فرمت : EXE

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر حجم : 855 مگا بایت

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر دانلود : دانلود بازی Face Noir  | لینک کمکی

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR