دانلود WinPatrol PLUS 35.5.2017.8 Portable – محافظت در برابر ابزار مخرب

دانلود WinPatrol PLUS 34.11.2016.27 - محافظت در برابر ابزار مخرب

 

دانلود WinPatrol PLUS

| نرم افزار محافظت در برابر ابزار مخرب |

 

WinPatrol PLUS 35.5.2017.8 Portable هر ویروس و بد افزاری که وارد سیستم شما می شود ، همیشه دارای عوارض و ضرر هایی برای نرم افزار ها و فایل های اجرایی و به طور کلی ویندوز شما به همراه دارد ، برای مثال سیستم و پنجره های شما کند می شود ، استفاده از منابع سیستم بالا می رود ، پنجره ها به شکل خاصی در می آیند و … . امروز از وب سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده نرم افزار WinPatrol PLUS  ، را معرفی می کنیم.

با استفاده از نرم افزار WinPatrol PLUS شما می توانید قبل از آنکه سیستم عامل شما در بخشی توسط ویروس ها و بد افزار ها دچار مشکل شود اطلاع پیدا کنید و همچنین این نرم افزار در صدد متوقف کردن آن برآید. این نرم افزار بسیار سبک و سازگار با انواع ضد ویروس ها و نرم افزار امنیتی دیگر می باشد و بسیار کم از منابع سیستم شما را استفاده خواهد کرد. نرم افزار WinPatrol همچنین می تواند با مانیتورینگ و نظارت بر Startup ، مرورگر ها ، نرم افزار های نصب شونده ، اجازه هرگونه سوء استفاده در قالب ویروس ، تروجان ، ابزار جاسوسی ، و دیگر بد افزار ها را نمی دهد.این نرم افزار را به عنوان یک مکمل خوب برای دیگر نرم افزار های امنیتی سیستم شما پیشنهاد می دهیم.

 

 

ویژگی های نرم افزار WinPatrol PLUS :

– افزایش سرعت و عملکرد سیستم

– شناسایی و خنثی سازی ابزار جاسوسی ، ابزار تبلیغاتی مزاحم و دیگر بد افزار ها

– شناسایی و خنثی سازی انواع ویروس ها و نرم افزار های نصب شونده ناخواسته

– فیلتر کردن کوکی های ناخواسته با استفاده از کلمات کلیدی

– محافظت از فایل های سیستم میزبان در برابر دزدی اطلاعات

– توقف برنامه و نرم افزار های مزاحم و جلوگیری از اجرای آن در Startup ویندوز

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

– حجم کم و مکمل نرم افزار های امنیتی کامل

– کمترین استفاده از منبع سیستم

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR