دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Ninja Guy یک  بازی کم حجم و اکشن جدید سال 2013 می باشد که بدلیل محبوبیت فوق العاده ای نسخه ی اندرویدی بازی ، تولید کنندگان به فکر ساخت نسخه ی کامپیوتری آن افتاده ند. بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحمانه ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که باعث سرگرم کننده تر شدن بازی می شوند .

داستان بازی Ninja Guy  از آنجا شروع می شود که شما برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی و قدرتمند ، باید یک غول Minotaur را شکست بدهید و برای این کار آماده می شوید ، پس از عبور از غول بازی ، و گرفتن نشان نینجا ، باید دشمنان بسیاری رو برو و آن ها را از پای در بیاورید .

در بعضی مواقع باید همزمان با بیش از 25 دشمن مبارزه کنید و بر آنها پیروز شوید ! پس خود را برای یک نبرد جانانه آماده کنید . بازی گرافیک 3 بعدی و زیبای دارد و شخصیت های بامزه بازی Ninja Guy نیز از نقاط قوت بازی به حساب می آیند . اگر به دنبال یک بازی اکشن و با حجم کم هستید ، فرصت دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم و از سایت یاس دانلود ، از دست ندهید .

 

 

 

45447_ninja-guy_
46465_ninja-guy_
97979_ninja-guy_
68689789_ninja-guy_

 

 

Ninja Guy 2013 fast and energetic and fun platformer centered on a Ninja. Run, jump on the wall and just like that, do everything you can to make it to the end and score maximum points. Active gameplay and nice looking graphics make things much more interesting.

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Ninja Guy 2013 :

– Operating system Microsoft Windows XP, Vista, Win7
– Intel Pentium 4
– 512 MB of RAM
– GeForce 6600
– Sound device compatible with DirectX 9
– DirectX 9
– Free disk space: 100 MB

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 245 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Ninja Guy 2013| لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR