دانلود Nero Burning ROM 2021 23.0.1.20 + Portable – نرم افزار نرو

دانلود Nero Burning ROM 2018 نرم افزار نرو

 

دانلود Nero Burning ROM

| نرم افزار نرو |

 

Nero Burning ROM 2021 23.0.1.20 + Portable یکی از مشهور ترین و بهترین نرم افزار های رایت موجود در دنیای رایانه می باشد به طوری که خیلی ها رایت سی دی و دی وی دی را فقط با نرم افزار Nero می شناسند. نرم افزار Nero یکی از کامل ترین نرم افزار های رایت در بازار می باشد.می توانید با استفاده از آن از دی وی دی ها و سی دی های تان بک آپ یا ایمیج بگیرید و در سیستم خود با فرمت NRG ذخیره کنید و هر زمان که بخواهید به راحتی از آن استفاده کرده و آن را بر روی دی وی دی ها رایت نمایید.

از جمله قابلیت های جدید نرم افزار نرو قابلیت گذاشتن پسورد و قفل بر روی دیسک ها ، پشتیبانی از دیسک های بلوری در بک آپ گیری و رایت ، پشتیبانی از آخرین ویندوز منتشر شده از مایکروسافت ویندوز 10 می باشد.همچنین خود این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های صوتی و همچنین Rip کردن آن و حتی ضبط مستقیم تصاویر از کارت TV می باشد که می توانید بلافاصله پس از آن بر روی لوح های فشرده رایت نمایید.هم اکنون آخرین نسخه و ورژن جدید نرم افزار Nero Burning ROM را می توانید از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero Burning ROM :

– قابلیت پسورد گذاشتن بر روی لوح های فشرده
– Rip و تبدیل فایل های صوتی
– رایت انواع فایل ها در انواع لوح های فشرده
– ایجاد فایل های پشتیبان از لوح های فشرده با فرمت Nrg
– رایت امیج های با فرمت Nrg
– قابلیت اتصال مستقیم به کارت تی وی و ضبط آن
– پشتیبانی کامل از ویندوز 7 و 8 و 10
– پشتیبانی از دیک های بلوری
– پشتیبانی از انواع لوح های فشرده مختلف
– کاربری آسان
– و …

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

– Windows® 7 SP1 Home Premium, Professional or Ultimate (32/64 bit), Windows® 8 (32/64 bit), Windows® 8.1 with April 2014 Update (32/64 bit), Windows® 10 (32/64 bit)
– 2 GHz AMD or Intel® processor
– 1 GB RAM
– 500 MB hard drive space for a typical installation of all components (including temporary disk space)
– CD, DVD, or Blu-ray Disc recordable or rewritable drive for burning

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 210/194/265 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR