دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر

 

بازی Driftmoon یک بازی کم حجم جدید است که تلفیقی از سبک ماجرایی و نقش آفرینی محسوب می شود و چندی پیش برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده است . بازی Driftmoon  داستان سرزمین اسرار آمیز و محصور شده Driftmoon را روایت می کند که توسط شیطان محاصره شده است . اینجاست که پسری جوان به همراه کرم شب تاب و پلنگی وارد عمل می شوند و وارد ماجراجویی خطرناکی میشوند تا بتوانند این نفرین شوم را برای همیشه از سرزمینشان دور کنند .

در طول مسیر خطرات مختلفی جان آنها را تهدید میکند که باید خطرات را یکی پس از دیگر پشت سر بگذارید تا آزادی سرزمین به وقع بپیوندد . اگر از علاقمندان به بازی های نقش آفرینی و ماجرایی هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Driftmoon :

6b2473d65fb538ddd188654e51ff7268

 

4043de8eacf528c3f451d963dcfebd3f

 

c61ca24c2350e1fe069aa4b105afe6dd

 

 

 

Hope lies in an unlikely alliance: A young man joins forces with a little firefly dreaming of stardom, a panther queen with the ego of a moon whale, and a very determined fellow who’s lost everything but his bones, and still hasn’t given up. Knowing nothing of the amazing adventures and the fearsome foes that await them, the party embarks on a journey like no other.

 

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Driftmoon :

CPU/Processor: Intel Pentium 4 1.7GHz / AMD Athlon XP 1500+
Video Card Required: Nvidia GeForce G 100 / ATI Radeon HD 3300
Minimum RAM (Memory): 256 MB
Hard Drive Space Required: 1 GB
DirectX Version Needed: 9

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر حجم : 121 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Driftmoon | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR