دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر

 

بازی Sparkle 2 یک بازی کم حجم و فکری جدید در سبک بازی Loxur می باشد که در سال 2013 برای کامپیوتر منتشر شده است.  در بازی Sparkle 2 گرافیک و گیم پلی بازی پیشرفت نسبتا خوبی نسبت به نسخه قابل داشته و علاقمندان به این بازی را راضی نگه خواهد داشت . در بازی Sparkle 2 ردیفهای مختلفی از توپهای رنگی به سمت شما در حال حرکت هستند که باید سعی کنید با شلیک توپ همرنگ میان آنها , توپها را منفجر نمایید و اجازه ندهید بیش از حد به شما نزدیک شوند و شما را از رده خارج کنند .

با پیشروی در مراحل مختلف میتوانید به تقویت قوای خود بپردازید و تجهیزات مختلفی را برای سریع تر از بین بردن توپ ها تدارک ببینید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و سرگرم کننده هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Sparkle 2 :

 

hJS1g

 

screen2

 

 

Sparkle.2.game(1)

 

 

A long time ago, five enchanted keys were created to open a lock guarding something of immeasurable valuable. The keys were scattered across these lands forever locked between night and day. Many have tried to search for the keys, but they still remain undiscovered.

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sparkle 2 :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 58 MB

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر حجم : 49 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Sparkle 2 | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR