دانلود GetDataBack for FAT & NTFS v4.24 x86/x64 نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود GetDataBack for FAT & NTFS x86/x64 نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود GetDataBack for FAT & NTFS v4.24 x86/x64

نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

GetDataBack for FAT & NTFS ممکن است برای شما یا دوستانتان پیش آمده باشد که به دلیل پاک شدن ویا پریدن ناگهانی ویندوز و برخی درایورها ، بسیاری از اطلاعات و فایل های شخصی ارزشمندتان از بین رفته باشند و از دست دادن آن ها مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد . راه حل چیست؟ آیا می توان اطلاعات از بین رفته را بازگرداند؟! این مشکل را می توان به سادگی با استفاده از نرم افزار GetDataBack  حل کرد .

نرم افزار GetDataBack که توسط شرکت Runtime Software تولید شده است ، از دو سیستم FAT و NTFS پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که فایل های پاک شده و از دست رفته ی خود را به سادگی بازگردانید . البته نکته ی قابل توجه اینست که فقط تا زمانی می توانید اطلاعات قبلی را بازیابی کنید که اطلاعات جدیدی در محل اطلاعات قبلی نوشته نشده باشد !

برای نرم افزار GetDataBack بازیابی اطلاعات نحوه ی پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات مهم نیست ، چون این نرم افزار با استفاده از الگوریتم و فن آوری پیشرفته خود به بررسی سکتور به سکتور هارد پرداخته و تمامی آنچه را که  قادر به خواندن است برای شما ثبت کرده و آن ها را به صورت چندین فولدر مرتب در درون رایانه ی شما نمایش خواهد داد . به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم فرصت دانلود GetDataBack for FAT & NTFS نرم افزار بازیابی اطلاعات از درایور های NTFS و FAT برای کامپیوتر را از دست ندهید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار بازیابی اطلاعات GetDataBack for FAT & NTFS :

–   بازیابی هارد Fdisk‌ شده و پارتیشن بندی شده
–   اسکن سکتور به سکتور
–   بازیابی فایل های پاک شده
–   بازیابی اطلاعات از روی انواع حافظه جانبی
–   بازیابی اطلاعات از هارد فرمت شده
–   ننوشتن روی هارد در هنگام بازیابی
–   چینش اطلاعات به همان نحو قبلی در هنگام بازیابی
–   و …

 

GetDataBack is an application that will help you retrieve your lost files if the hard drive’s partition table, FATboot record or root directory have been damaged by a virus, accidental deletion, disk formatting or power failure.
GetDataBack for NTFS is a file recovery software solution that was specifically designed to work with NTFS drives, attempting to restore the lost data, whatever the reason.

 

 

راهنمای نصب نرم افزار GetDataBack :

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- از پوشه ی Registration  فایل Register.reg  را اجرا کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 3 مگابایت [ نسخه مخصوص پارتیشن های ‏ FAT ]

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار GetDataBack | لینک کمکی | 32 bit

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار GetDataBack | لینک کمکی | 64 bit

 

حجم حجم: 3 مگابایت [ نسخه مخصوص پارتیشن های ‏ NTFS ]

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار GetDataBack | لینک کمکی | 32 bit

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار GetDataBack | لینک کمکی | 64 bit

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR