دانلود بازی کم حجم Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر

 

بازی Big City Adventure Tokyo یک بازی کم حجم و فکری جدید در سبک پیدا کردن اشیای پنهان ( هیدن آبجکت ) است که در آن سفری هیجان انگیز به یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای جهان خواهید داشت و باید مراحل مختلف بازی را که با اشیای مختلف پر شده اند پشت سر بگذارید . در بازی Big City Adventure Tokyo هزارن آیتم مختلف گنجانده شده است که هر چه در مراحل پیش میروید پیدا کردن آیتمها سخت و سخت تر خواهد شد .

از ویژگیهای بازی Big City Adventure Tokyo میتوان به گرافیک هنری زیبا و موزیک متن دلنشین بازی اشاره کرد که کاملا با حال و هوای بازی همخوانی دارد و از نقاط قوت بازی محسوب میشود . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و در سبک پیدا کردن اشیای پنهان هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Big City Adventure Tokyo :

 

screen3

 

screen1

 

screen2

 

 

The latest chapter in the hit hidden object series is here! Explore mighty Tokyo, the world’s largest metropolis! An amazing mix of the ancient and ultra-modern will delight your senses. Search for thousands of cleverly hidden items around the historic sites and play a bunch of fun mini-games along the way.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Big City Adventure Tokyo :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 600 Mhz
RAM: 256 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 72 MB

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر حجم : 64 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Big City Adventure Tokyo | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR