دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر

 

بازی Royal Gems یک بازی کم حجم و فکری جدید است که در سال 2013 برای کامپیوتر روانه بازار شده و عنوانی اعتیاد آور برای علاقمندان به این سبک بازی ها محسوب می شود . در بازی Royal Gems که از مراحل مختلف و متنوعی تشکیل شده است باید با در کنار هم قرار دادن اشکال هندسی همرنگ در کنار هم آنها را نابود نمایید و درجه کریستال خود را برای رسیدن به مرحله بعد افزایش دهید .

با پیشروی در مراحل مختلف بازی Royal Gems امکان آپگرید کردن قابلیت های مختلف برای سریع تر کردن از بین بردن رنگها وجود دارد . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و فکری هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط بازی Royal Gems :

royalgems2

 

royal-gems-ss2_b-mac-22417-en

 

emgVC

 

Create figures with gems on the field and receive bonuses. Earn crystals for completing the levels and use them to buy exciting upgrades in the shop. Utilize spells to gain even more points! Make sure that your slot machine is topped off and then upgrade your stats. Complete the level’s objectives and get more bonuses than ever! Plunge into the world of royal bounties!

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر حجم : 47 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Royal Gems | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR