دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر

 

Jigsaw Boom 3 یک بازی کم حجم و فکری جدید است که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی Jigsaw Boom 3 یک بازی در سبک پازل محسوب می شود که می تواند تا ساعت ها بازی باز را سرگرم نماید . در بازی Jigsaw Boom 3 میتوانید عکسهای دیجیتال مختلف را به پازلهای گوناگون تبدیل نمایید و با استفاده از موزیک آرامبخشی که در کنار پازلها قرار میگیرد به حل پازلهای گوناگون بازی بپردازید .

از ویژگیهای منحصر به فرد بازی Jigsaw Boom 3 میتوان به قابلیت انتخاب درجه سختی پازلها اشاره کرد ک همیتوانید متناسب با تواناییهای خود در حل پازل آن را زیاد یا کم کنید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و پازل هستید دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Jigsaw Boom 3 :

 

96969523455Urmk

 

Jigsaw-Boom-2_3

 

jigsaw-boom-3_z-pc-22352-en_screen2

 

jigsaw-boom-screenshot3

 

 

 

Enjoy awesome art, optional difficulty control and relaxing music in this customizable puzzle game that is fun for everyone! Delight in unlimited game time as you rotate pieces to fit them in special pockets, zoom in on smaller pieces with a magnifying glass, and choose your level of difficulty with puzzles ranging from 12 pieces to 300! Replayable and suitable for players of any age, Jigsaw Boom 3 will be a hit with the whole family!

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر حجم : 28 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Jigsaw Boom 3 |  لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR