دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر

 دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر

دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر

 

بازی Chompy Chomp Chomp یک بازی کم حجم جدید ،فکری و اکشن است که چندی پیش پا به دنیای بازیهای کامپیوتری گذاشته است . در  بازی Chompy Chomp Chomp شما در نقش موجودات کوچک و بامزه ای ظاهر می شوید که برای ادامه حیات نیاز به تغذیه از موجودات هم جنس خود دارند . هر کدام از این موجودات دارای رنگی خاص هستند و هر دفعه هدف شما رنگی خاص خواهد داشت که باید او را دنبال کنید و ببلعید تا زنده بمانید و قادر به ادامه مسیر باشید .

از ویژگیهای بازی Chompy Chomp Chomp می توان به داشتن قابلیتهای مختلف برای بالا بردن قدرت و 15 محیط مختلف اشاره کرد که مراحل مختلف بازی در آنها دنبال می شود . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم فکری و اکشن هستید فرصت دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Chompy Chomp Chomp :

 

ChompyChompChomp4.jpg

 

Ancient_Chompankhamun

 

samps-indie-review-chompy-chomp-chomp-L-gWmJhE

 

chompy-chomp-chomp_8_ss_l_130403120043

 

chompychompchompdlc

 

 

Chompy Chomp Chomp is a maze-based multiplayer romp in which participants chase each other around trying to eat the correctly coloured opponent. Underneath your chompy’s feet you have a target the colour of the chompy you need to eat. At points in the round, the target colours change, turning hunters into hunted and vice versa. It’s a frantic eat ’em up. Chomp your way through rich and varied arena environments and battle each other using frenzied power-ups.

Current features

Local and online multiplayer
AI Bots
A variety of power-ups
15 different arenas (with more already on their way)

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Chompy Chomp Chomp :

–   OS: Windows 7 / Vista / XP
–   CPU: Pentium 3 1.0 GHz or Higher
–   Memory: 256 MB

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت Bin رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و با فایل Setup بازی را نصب نمایید .

 

 

note - دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر حجم : 301 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Chompy Chomp Chomp | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR