دانلود بازی English Country Tune برای کامپیوتر

دانلود بازی English Country Tune برای کامپیوتر

 

دانلود بازی English Country Tune برای کامپیوتر

 

بازی English Country Tune یک بازی کم حجم فکری ، و جدید در سبک بازی های پازل است که چندی پیش توسط کمپانی increpare games طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی English Country Tune با یک عنوان سه بعدی فکری مواجه خواهید بو که اولین پروژه increpare games محسوب میشود و با معماهای جذابی که درون خود دارد بازی باز را تا ساعتها سرگرم خواهد کرد . در بازی English Country Tune بیش لز 100 مرحله مختلف در 17 جهان متفاوت اتفاق می افتد که طی آن با مکانیزمهای متفاوتی روبرو خواهید شد . کار جایی دشوار می شود که در مراحل پایانی مکانیزم های مختلف با هم ترکیب میشوند و بازی باز را به چالش خواهند کشاند .

از ویژگی های بازی می توان به گیم پلی سه بعدی بسیار عالی , بیش از 60 دقیقه موسیقی متن متناسب با حال و هوای بازی و دامنه گسترده ای از مکانیزمهای مختلف اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی فکری و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی English Country Tune برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی English Country Tune :

 

3df7e__ss_628141a81dc290384b32efc641e7d7aa8c1f4ac1_600x

 

lab_software_ios_apps_ect

 

682643_20120906_640screen0045

 

English Country Tune is a luxuriant abstract 3D puzzle game brought to you by increpare, the first commercial project of a developer who’s brought you nearly 200 freeware games to date.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی English Country Tune :

OS: Windows XP
Processor: Intel Pentium 4 @ 1.5 GHz / AMD Athlon XP 1500+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 300 Mb free
Video Memory: 128 Mb
Video Card: nVidia GeForce FX 5500 / ATI Radeon 9500
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

 

note - دانلود بازی English Country Tune برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی English Country Tune برای کامپیوتر حجم : 163 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی English Country Tune | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR