دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 

بازی چهار شگفت انگیز با الهام از فیلم معروف ان ساخته شده است. Fantastic Four یا چهار شگفت انگیز نام یکی از فیلمهای محبوب و پرفروش است که زمان اکران خود با فروش بسیار بالایی مواجه شد و طرفداران زیادی دارد . چندی پس از موفقیتی که فیلم Fantastic Four بدست آورد بازی چهار شگفت انگیز روانه دنیای بازی های کامپیوتری شد . داستان بازی فیلم شخصیت چهار فرد مختلف را روایت می کند که هر کدام به طریقی به نیرویی عجیب و غریب دست پیدا می کنند بنابراین با هم یک گروه متحد را تشکیل داده و سعی میکنند جلوی اتفقات بدی که قرار است بیفتد را توسط نیروی خود بگیرند .

در بازی چهار شگفت انگیز هر 4 شخصیت فیلم به خوبی در بازی شبیه سازی شده اند و نیروهای خارق العاده هر کدام از کاراکترها در مراحلی از بازی به کارتان خواهد آمد . در بازی 4 شگفت انگیز  ماموریتهای مختلفی به شما محول می شود که باید طی آنها به جنگ با اهریمنهای مختلف بروید . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و علمی تخیلی هستید فرصت دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four :

 

fantastic-four-20050607025557145_640w

 

fantastic-four-20050607025600051

 

fantastic-four-20050613063420446

 

Fantastic-Four-Unlockables-PC-2

 

 

At the beginning of FANTASTIC FOUR, Subterraneans and creatures from Monster Island have take over the city. Now, it is up to the Fantastic Four to drive the bad guys away and save the city. Choose to play as Mr. Fantastic, Invisible Woman, Thing, Human Torch, or She Hulk

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four :

Windows 98/ME/2000/XP
Pentium III or Athlon 800MHz Processor
256MB RAM
3500MB Hard Disk Space
DirectX 9.0c
32MB nVidia GeForce or ATi Radeon 7200 Class Video Card
DirectX compatible 16-bit Sound Card

 

 

note - دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر حجم : 536 مگا بایت

دانلود دانلود :  لینک های دانلود بنابرسیاست های کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR