دانلود بازی Midtown Madness 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Midtown Madness 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Midtown Madness 2 برای کامپیوتر

 

بازی Midtown Madness یکی از اولین بازی های ماشین سواری بود که برای کامپیوتر عرضه شد و مدتی پس از عرضه توانست طرفدارهای زیادی را برای خود دست و پا کند . پس از موفقیتی که نسخه اول بازی میدتون مدنس کسب کرد سازندگان بازی را وادار کرد که نسخه دوم آن را نیز طراحی و روانه بازار کنند . در بازی Midtown Madness 2 گرافیک و گیم پلی بازی تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه اول بازی داشته و ماشینهای بسیار متنوعی به لیست انتخاب ماشینها اضافه شده و همچنین اینبار جریان بازی در شهر لندن پیگیری میشود که در نقاط مختلف آن باید به انجام مسابقات مختلف با رقبای متفاوت بپردازید .

در ابتدای بازی Midtown Madness 2 بسیاری از ماشینهای تندرو و گران قیمت قفل هستند که با پیشروی در بازی و پیروزی در مسابقات مختلف میتوانید از آنها استفاده نمایید و رفته رفته به ماشینهای فوق سنگین هم دسترسی پیدا کنید . علاوه بر رقابت با دیگر ماشینها باید در ماموریتهای مختلف در زمانی مشخص به مقصد برسید و سعی کنید ترافیک مانعی برای گرفتن زمان شما نباشد . اگر از علاقمندان به بازیهای ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی Midtown Madness 2 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Midtown Madness 2 :

 

bfiat_punto

 

midtown2_screen003

 

midtown-madness-2.322474

 

midtown-madness-1972-2

 

 

A crash course in each city will be completed. Taxi Driving School in London, a London taxi driver is a radical approach, where a player must complete objectives in a London cab is following. San Francisco stunt driver, stunt driving course, players experience a Hollywood movie, using the Ford Mustang Fastback allows.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Midtown Madness 2 :

Cpu: 400Mhz
Ram: 128 MB
Video Memory: 32 MB
Windows XP,7,Vista
Hard Space: 250 MB

 

 

note - دانلود بازی Midtown Madness 2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Midtown Madness 2 برای کامپیوتر حجم : 332 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Midtown Madness 2 | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR