دانلود تریلر بازی Plants Vs Zombies 2 + تصاویر گیم پلی

دانلود تریلر بازی Plants Vs Zombies 2

 

 دانلود تریلر بازی Plants Vs Zombies 2

 

بالاخره تریلر رسمی از بازی Plants Vs Zombies 2 در اینترنت منتشر شد . اولین نسخه بازی Plants Vs Zombies به عنوان یکی از پرطرفدارترین و اعتیاد آور ترین بازی های Casual شناخته شده بود. شرکت Popcap عنوان دوم Plants vs Zombies را بازی Plants vs Zombies 2: It’s About Time نامگذاری کرده است.

بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.

این بازی به صورت رایگان در تاریخ 18 جولای 2013 (27 تیر 92) برای پلتفرم های همراه همانند iPhone و iPad منتaر خواهد شد و کمی بعد برای PC نیز منتشر خواهد شد. شما هم اکنون می توانید تریلر بازی Plants Vs Zombies 2 به همراه تصاویر گیم پلی بازی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویر از گیم پلی بازی Plants Vs Zombies 2 :

 

Plants-vs-Zombies-2-1

 

Plants-vs-Zombies-2-3

 

Plants-vs-Zombies-2-2

 

Plants-vs-Zombies-2-5

 

Plants-vs-Zombies-2-6

 

 

note - دانلود تریلر بازی Plants Vs Zombies 2 + تصاویر گیم پلی فرمت : MP4

chart pie - دانلود تریلر بازی Plants Vs Zombies 2 + تصاویر گیم پلی حجم : 7 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود تریلر بازی Plants Vs Zombies 2 | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR