دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر

 

بازی Aqua Park Tycoon یک بازی کم حجم و جدید است که چندی پیش در سبک شبیه سازی برای کامپیوتر روانه بازار شد . در بازی Aqua Park Tycoon آکواریومی در اختیار دارید که باید سعی کنید آنرا با انواع ماهیهای رنگارنگ و گوناگون پر کنید و آنرا به شکلی دلخواه و زیبا درآورید . در بازی Aqua Park Tycoon انواع و اقسام ماهی ها و موجودات دریایی مختلف وجود خواهند داشت که میتوانید توسط آنها یک آکواریم زیبا و رویایی برای خود رقم بزنید .هر چه در بازی بیشتر پیش میروید ماهیهای متنوع تری به بازی Aqua Park Tycoon اضافه می شوند که جذابیت بازی را اضافه می نماید .

هنگام شنای ماهی ها در آب می توانید با کلیک بر روی آنها , ماهی ها را در حبابی گیر بیندازید و از آکواریم خارج نمایید . بازی Aqua Park Tycoon دارای سه حالت گیم پلی مختلف است که از جذابترین آنها می توان به حالت آرامش بخش آکواریم اشاره کرد که میتوانید به تماشای حرکت ماهی ها بنشینید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و سرگرم کننده هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Aqua Park Tycoon :

 

screen2

 

Aqua.Park.Tycoon

 

 

Build and expand your Aqua Park to become the biggest one in the country. Look after beautiful dolphins, cute penguins, sweet seals and many other sea animals! Keep pets in a good health, teach tricks and make them happy by buying a lot of upgrades. Keep an eye on finances, bring satisfaction to all your clients and run the park successfully!

note - دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر حجم : 80 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR