دانلود بازی کم حجم Guardian Alliance برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Guardian Alliance برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Guardian Alliance برای کامپیوتر

 

بازی Guardian Alliance از جدیدترین بازی کم حجم ماجرایی و فکری است که چندی پیش توسط کمپانی Iceoo طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Guardian Alliance داستان شیاطینی روایت میشود که با ارتشی مجهز از موجودات خطرناک از سیاه چاله جهنم فرار میکنند و وارد دنیای انسانها میشوند . اینجاست که شما باید با تدارک ارتشی قدرتمند با نام بازی Guardian Alliance یا اتحاد نگهبانها به مقابله با این دشمنان بپردازید و از نابودسازی زمین و خونریزی توسط آنها جلوگیری نمایید .

شیاطین را شکست دهید و آنها را برای ابد به جهنم بازگردانید و جان مردم را نجات دهید . اگر از علاقمندان به بازی ماجرایی و فکرب هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Guardian Alliance برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Guardian Alliance :

 

guardian-alliance-ss1_z-pc-22420-en

 

 

guardian-alliance-ss3_z-pc-22420-en

 

 

The Devil leads his monster army from the Pits of Hell to invade the Mortal Realm. Mighty Warriors gather and create the Guardian Alliance, and you will lead them to resist the invasion. You will need to summon Warrior, equip them and deal with a variety of monsters. Defeat the forces of Hell as they invade the Worlds of Man – Lead the Guardian Alliance to Victory.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Guardian Alliance :

· Windows 2000, Windows Vista, Windows XP, Windows 7
· 1GHz
· DirectX 7.0
· 512MB RAM
· 150MB

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Guardian Alliance برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Guardian Alliance برای کامپیوتر حجم : 60 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Guardian Alliance | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR