دانلود کتاب راهنمای نصب مودم ADSL با فرمت PDF

دانلود کتاب راهنمای نصب مودم ADSL با فرمت PDF

 

دانلود کتاب راهنمای نصب مودم ADSL با فرمت PDF

 

راهنمای نصب مودم ADSL موضوعی است که بسیاری از ما به آن نیاز خواهیم داشت چرا که اصولا برای نصب مودم وایرلس و انجام تنظیمات آن شما با هزینه ی نه چندان کمی مواجه هستید و بعد از اتمام آن خواهید دید که خودتان هم با کمی آموزش می توانید از عهده ی آن برآیید ! برای این منظور کتاب هایی مانند کتاب راهنمای نصب مودم ADSL نیز منتشر شده است تا شما بتوانید آموزش لازم را به صورت تصویری و گام به گام دریابید .

نویسنده ی کتاب آموزش نصب مودم ADSL سعی کرده است مطالب لازم را در کتابی بسیار کم حجم گرد آوری کند به طوری که شما در زمان کوتاهی بتوانید تمامی نکات لازم برای نصب انواع مودم های ADSL را فرا بگیرید و بدون پرداخت هزینه به راحتی تنظیمات لازم را انجام دهید . بدلیل کاربردی بودن این کتاب ، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم دانلود کتاب راهنمای نصب مودم ADSL با فرمت PDF را از ادامه ی مطلب دریافت کنید تا بتوانید مشکلات احتمالی مودم خود را برطرف کنید .

 

نام : کتاب راهنمای نصب مودم ADSL

نویسنده : داده پردازی فن آوا
فرمت : PDF
زبان : فارسی
تعداد صفحات : 12

 

 

فرمت فرمت: PDF

حجم حجم: 1 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود کتاب راهنمای نصب مودم ADSL | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR