دانلود Real Desktop – نرم افزار ساخت دسکتاپ سه بعدی

دانلود Real Desktop - نرم افزار ساخت دسکتاپ سه بعدی

دانلود Real Desktop

نرم افزار ساخت دسکتاپ سه بعدی

 

Real Desktop به شما این امکان را می دهد تا دسکتاپ خود را تبدیل به میز کار شخصی خود کنید و محیطی فوق العاده زیبا را با تکنولوژی سه بعدی تجربه نمایید . نرم افزار Real Desktop دسکتاب شما را به محیطی 3 بعدی تبدیل می کند که می توانید در آن آیکون ها را به نظم خاص و به صورتی متفاوت مرتب کنید .

نرم افزار Real Desktop ویژگی های قابل توجهی دارد که از جمله ی آن ها می توان به : دارا بودن صدای جالب و سه بعدی ،  قابلیت نشان دادن یا مخفی کردن نام فایل ها ، دارا بودن چندین قالب شیک و حرفه ای ، انواع مختلف نور و جهت تابش آن و دارا بود پس زمینه های متعدد اشاره کرد . به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار Real Desktop برای ساخت دسکتاپ سه بعدی را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از دسکتاپ فوق العاده زیبا و بی نظیر خود لذت ببرید .

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Desktop :

–  قابلیت تغییر سایز آیکن ها در دسکتاپ
–  توانایی از بین رفتن و ظاهر شدن خودکار نام فایل
–  قابلیت نشان دادن یا مخفی کردن نام فایل ها
–  قابلیت کشیدن و رها کردن آیکن ها
–  امکان انتخاب جهت تابش نور در دسکتاپ
–  توانایی کار در تنظیم نور پس زمینه و حالت های نوری مانند روز، عصر، شب
–  امکان استفاده از چندین قالب زیبا و شیک
–  عدم نیاز به سخت افزار قوی جهت اجرای نرم افزار
–  دارای صدای 3 بعدی
–  انواع پس زمینه های جذاب و زیبا
–  و …

 

 

In our online shop you will get the full version of Real Desktop 2.0 Pro immediately after the payment process is completed. Our software requires no activation Real Desktop and no permanent internet connection! Get started now and turn your desktop into a lively and unique 3D world!

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 3 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار Real Desktop | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR