دانلود NetSupport School 14.00.0000 – نت ساپورت نرم افزار مدیریت کلاس درس

دانلود NetSupport School Professional 12.00.0020 - نرم افزار مدیریت کلاس درس

دانلود NetSupport School

نت ساپورت نرم افزار مدیریت کلاس درس

 

NetSupport School 14.00.0000 شاید تا کنون درباره ی کلاس هاس آموزشی تحت رایانه چیز هایی شنیده باشید که استاد و معلم در یک شبکه ی کامپیوتری با هم ارتباط دارند ! نرم افزار هایی هستند که به شما این امکان را می دهند تا کلاس های درسی خود را به وسیله ی رایانه برگزار کنید که از معروف ترین آن ها نرم افزار NetSupport School Professional می باشد . که امروز میخواهیم شما را با آن بیشتر آشنا کنیم .

نرم افزار نت ساپورت اسکول بهترین برنامه برای ایجاد شبکه به صورت محلی می باشد که مربی می تواند به وسیله ی آن قابلیت هایی را در برابر دانش آموزان کسب کند که از جمله ی آن ها : محدود کردن اجرای برنامه های کاربردی در کامپیوتر دانش آموزان ، مدیریت و محدود کردن دسترسی به وب سایت ها در کامپیوتر دانش آموزان ، امکان گروه بندی دانش آموزان در کلاس و تعیین رهبر گروه توسط مربی ، تبادل فایل با کامپیوتر دانش آموز در هر زمان توسط مربی و بدون دخالت دانش آموز ، امکان عکس برداری و فیلم برداری از کامپیوتر دانش آموزان و …. می باشد .

در نرم افزار NetSupport School Professional مدیریت کلاس درس ، نوع ارتباط بین مربی و دانش آموزان ، ارتباط متنی و صوتی می باشد و همچنین مربی می تواند با نرم افزار مدیریت کلاس ،  سوالات  و آزمون های مد نظر خود را طرح کرده و به سادگی آن ها را اجرا کند .  به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم برای آشنایی و استفاده از تمامی قابلیت های نرم افزار NetSupport School آن را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از استفاده ی آن لذت ببرید .

 

 

ویژگی های نرم افزار NetSupport School :

–   قابل نصب بر روی شبکه های Lan و Wireless
–   امکان اتصال به تخته های هوشمند مدارس
–   قابلیت پخش صوت به تمام دستگاه ها از طریق سرور
–   کنترل ساده ی کامپیوتر های موجود در شبکه
–   امکان تشکیل گروه های مختلف برای اداره کلاس
–   استفاده از نرم افزار برای بحث های گروهی
–   چت کردن در محیط شبکه با هریک از کلاینت ها و معلم ها
–   رد و بدل کردن فایل در محیط شبکه با سرعتی بسیار بالا
–   ایجاد محیط پرسش و پاسخ در نرم افزار
–   زمان بندی و امتحان گیری توسط دستگاه سرور
–   قابل نصب بر روی تمامی نسخه های ویندوز
–   و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR