دانلود cFosSpeed 11.10 Build 2483 Final – نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

دانلود cFosSpeed 10.08 Build 2216 Final - افزایش سرعت اینترنت

 

دانلود cFosSpeed

نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

cFosSpeed 11.10 Build 2483 Final نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت اینترنت می باشد. راه های بسیاری برای بالا بردن سرعت اینترنت وجود دارد که یکی از راه های افزایش آن استفاده از برنامه cFosSpeed  می باشد . با انجام عملیات بهینه سازی انتقال داده ها و اولویت بندی ترافیک مصرفی, سرعت اینترنت شما را افزایش می دهد. با این برنامه می توانید سرعت اینترنت خود را بهینه سازی کنید و با حداکثر سرعت و کمترین زمان تاخیر به اینترنت وصل شوید.
از این برنامه می توانید برای مودم های کابلی و ای دی اس ال و سایر کانکشن ها استفاده کنید. اولویت بندی اتصالات به اینترنت, شکل دادن و مرتب کردن داده های اتصال, جلوگیری از قطع اتصال با اینترنت و افزایش سرعت دانلود تنها جزئی از کاربرد های این نرم افزار می باشد. نرم افزار cFosSpeed که ساخت کمپانی تازه کار ولی حرفه ای cFos Software GmbH می باشد ، با استفاده از تکنولوژی جدید traffic shaping به عبور و مرور داده ها شکل داده در نتیجه شما می توانید از تمام پهنای باند خود برای ارتباط با دنیای مجازی استفاده کنید و بدین ترتیب سرعت اینترنت شما ، چندین برابر سرعت فعلی اینترنت شما خواهد شد . برای دانلود cFosSpeed  کار سختی را پیش رو ندارید ! کافیست به ادامه ی مطلب مراجعه کرده و نرم افزار را نصب و اجرا نمایید .

 

 

ویژگی های نرم افزار cFosSpeed :

–   بهینه سازی ارتباط های اینترنتی مختلف
–   نهایت سرعت در کمترین Ping های سرور های ارائه دهنده
–   سازگار با انواع کانکشن ها در ویندوز
–   سازگار با انواع دیوارهای آتش برای بهبود عملکرد
–   مناسب برای اجرای بازی های آنلاین
–   مناسب برای ارتباط های تصویری چهره به چهره
–   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
–   و …

 

 

 

انواع اتصالات پشتیبانی شده توسط نرم افزار :

– Broadband: Cable and DSL
– Narrow band: Modem and ISDN
– Mobile UMTS, HSDPA, GSM, GPRS, HSCSD
– DSL, PPPoE
– DSL, PPPoA (VCmux and LLC
– DSL, PPTP
– VDSL
– Cable
– ISDN
– IP over AAL
– RFC1483/2684 bridged

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

OS : Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP + Server 2003 & 2008

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR