دانلود بازی Serious Sam Mobius The Last Planet برای کامپیوتر

دانلود بازی Serious Sam Mobius The Last Planet برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Serious Sam Mobius The Last Planet برای کامپیوتر

 

سری بازی Serious Sam از محبوبترین بازیهای اکشن اول شخص محسوب میشود که تاکنون چندین نسخه مختلف از آن توسط کمپانی 2K Games روانه بازار شده و طرفداران زیادی سراسر دنیا دارد . امروز تصمیم گرفتیم یکی از بهترین عنوانهای این سری با نام بازی Serious Sam Mobius The Last Planet را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم که علاقمندان به بازیهای Serious Sam حتما آنرا در خاطر دارند . در بازی Serious Sam Mobius The Last Planet با توجه به موتور گرافیکی جدید بازی و تغییرات فراوانی که در گیم پلی صورت گرفته بازی تفاوت زیادی با نسخه های قبل دارد و از هز لحاظ بهتر است .

در بازی Serious Sam Mobius The Last Planet یکبار دیگر این فرصت را خواهید داشت که با سم همراه شوید و با عبور از محیطهای متنوع مانند جنگلها , کوهستانها و معابد مختلف دشمنان را نابود نمایید و ماموریتها را یکی پس از دیگری به پایان برسانید . اگر از علاقمندان به سری بازی Serious Sam خستید فرصت دانلود بازی Serious Sam Mobius The Last Planet را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط  بازی Serious Sam Mobius The Last Planet :

 

1307900831_serious_sam._mobius_the_last__3

 

serious-sam-mobius-the-last-planet_2_1

 

1307900764_serious_sam._mobius_the_last__2

 

This is one of the additions to the game “Serious Sam”, this addon called “Serious Sam: Mobios – The Last Planet”. At this time Sєm want to relax, take his place as a soldier. The ship was sent into space to find life in the galaxy. The crew of this ship still quite small, but for what it is large, it is the thing to do is land on the planet and take samples. That’s only the first planet they were waiting for surprises…

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Serious Sam Mobius The Last Planet :

Windows 2000/XP

Athlon XP 1.5GHz or Pentium 4 2GHz Processor

256MB RAM

DirectX compatible Sound Card

nVidia GeForce3 or ATi Radeon 8500 Class Video Card

 

 

توجه:

–     با توجه به قدیمی بودن بازی بر روی وینودز 7 جواب نمیده.

 

note - دانلود بازی Serious Sam Mobius The Last Planet برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Serious Sam Mobius The Last Planet برای کامپیوتر حجم : 384 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Serious Sam Mobius The Last Planet | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR