دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Wanted برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Wanted برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Crazy Chicken Wanted برای کامپیوتر

 

بازی Moorhuhn یا بازی Crazy Chicken از محبوبترین کاراکترهای بازی های کم حجم رایانه ای است که تاکنون بازیهای مختلفی از آن روانه بازار شده است . چندی پیش بازی جدید از این کاراکتر با نام Crazy Chicken Wanted روانه بازار شد که عنوانی است کم حجم و بازی سرگرم کننده است . در بازی Crazy Chicken Wanted شما یکبار دیگر در نقش جوجه دیوانه ظاهر میشود و اینبار باید در محیطی که حال و هوای فیلمهای وسترن را دارد بازی را پی بگیرید . در بازی Crazy Chicken Wanted داستان شهری روایت می شود که در آن جرم و جنایت بیداد میکند و جوجه دیوانه به عنوان یکی از قهرمانان وارد این شهر شده که با کشتن تبهکاران امنیت را به شهر بازگرداند .

از ویژگیهای بازی Crazy Chicken Wanted میتوان به محیط کارتونی و کاملا سه بعدی بازی , انیمیشنهای خوب , موسیقی جذاب و هماهنگ با حال و هوای بازی و مراحل متنوع بازی اشاره کرد. اگر از علاقمندان به سری بازی Crazy Chicken هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Wanted برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط بازی Crazy Chicken Wanted :

mh_wanted_screen_01

 

7363_1_boxshots_medium_820x480

 

 

Moorhuhn Wanted-Lawlessness determines the lives of the good folk of Gun City. Trigger-happy desperados have chased away the city’s righteous sheriff. Nobody is safe in this once so peaceful town anymore. Only the best grouse hunters can restore peace and bring back law and order.

 

note - دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Wanted برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Wanted برای کامپیوتر حجم : 29 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Crazy Chicken Wanted | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR