دانلود بازی GabCab – بازی تاکسی کوچولو

دانلود بازی GabCab - بازی تاکسی کوچولو

 

دانلود بازی GabCab – بازی تاکسی کوچولو برای کامپیوتر

 

بازی GabCab از جدیدترین بازی های منتشر شده و کم حجم است که میتواند با گیم پلی زیبا و سرگرم کننده خود تا ساعتها بازی باز را سرگرم کند . در بازی GabCab شما راننده تاکسی هستید که به شهرهای مختلف دنیا سفر میکند و مسافرها را به مقصدشان میرساند . هر بار که مسافری را به مقصد میرسانید پولی را دریافت میکنید که توسط آن میتوانید تاکسی خود را ارتقا ببخشید و امکانات مختلفی برای راحتی مشتری و کار خود به آن اضافه نمایید .

در بازی GabCab باید حواس خود را کاملا به مسیر و مسافرها جمع کنید و آنها را به موقع سوار کنید و قبل از اینکه دیر شود به مقصدشان برسانید تا بتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و اوضاع را بر وفق مراد خود کنید . از ویژگی های بازی GabCab می توان به بیش از 90 مرحله مختلف و متنوع , گرافیک زیبا , امکان دلخواه سازی تاکسی و حجم بسیار کم بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های کم حجم هستید فرصت دانلود بازی GabCab را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط  بازی GabCab :

screen1

screen2

screen6

 

 

Get your engine ready for fun with GabCab! Travel through 8 unique and fun cities as you help customers get to where they need to go . Purchase upgrades for your cab, hire assistants, including a limo and a tour bus, catch tips, and gas up as you work to keep the transportation system running smoothly.

 

 

note - دانلود بازی GabCab - بازی تاکسی کوچولو فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی GabCab - بازی تاکسی کوچولو حجم : 37 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی GabCab | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR