دانلود بازی کلاه قرمزی برای اندروید

دانلود بازی کلاه قرمزی برای اندروید

 

دانلود بازی کلاه قرمزی برای اندروید

 

قطعا در خاطرتان هست که در سال هایی نه چندان دور عروسکی ساده و دوست داشتنی با نام کلاه قرمزی در فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله کودک و بزرگ را مجذوب خود کرده بود ! بعد از آن فیلم بیاد ماندنی عروسک کلاه قرمزی در برنامه های دیگر و در نوروز ها میهمان خانه های ما می شد و ما ساعت ها برای دیدنش انتظار می کشیدیم . اما دیگر انتظار کافیست ! به دلیل محبوبیت ویژه ی این عروسک دوست داشتنی ، شرکت های ساخت بازی ها ، بازی کلاه قرمزی را برای گوشی های همراه طراحی کردند تا طرفداران او بتوانند هر زمان که بخواهند این عروسک کوچک دوست داشتنی را میهمان خود کنند .

در بازی کلاه قرمزی که بر اساس داستان محبوب آن طراحی شده است و به صورت 3 بعدی و کاملا فارسی در اختیار شما قرار گرفته است ، شما باید باعروسک های جذاب خانواده ی کلاه قرمزی مراحل مختلف بازی را سپری کنید و موانع را یکی یکی در طول مسیر پشت سربگذارید .  بازی کلاه قرمزی برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است پس به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم  بازی کلاه قرمزی برای اندروید را از سایت یاس دانلود دریافت کنید وبا آن یاد و خاطرات کودکی خود را زنده کنید .

 

برخی ویژگی های بازی کلاه قرمزی برای اندروید :

–   گرافیک 3 بعدی و بسیار زیبای بازی
–   وجود داستان سرگرم کننده و جذاب
–   مراحل متنوع با کیفیت HD
–   امکان ثبت امتیاز و دریافت جایزه از سازندگان بازی
–   مناسب برای تمامی رده های سنی
–   فضا سازی کاملا فارسی و ایرانی
–   و …

 

005

 

973909_616

 

فرمت فرمت: APK

حجم حجم: 17 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی کلاه قرمزی | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR