دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر

دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر

| نسخه Repak و تست شده |

 

Mini Ninjas از بازی های اکشن با پس زمینه های کمدی است که توسط کمپانی محبوب Edios Interactive در سال 2009 برای کامپیوتر روانه بازار شد . بازی Mini Ninjas داستان و کاراکترهایی کارتونی را درون خود جای داده و با وجود اکشن بودن عنوانی مناسب برای سنین پایین و کودکان می باشد . بازی Mini Ninjas داستان نینجاهای کوچکی را روایت میکند که برای جنگ با سامورایی ها که در حال آشوب و هرج و مرج در دنیا هستند وارد میدان می شوند و با گروههای مختلفی از آنها در مراحل مختلف بازی درگیر می شوند .

در بازی Mini Ninjas نقش یک نینجای نوجوان را ایفا خواهید کرد که با کمک دوستان و هم گروهی های خود به جنگ سامورایی های شرور می روید که باعث ناآرامی دنیا و سلب آرامش مردم شده اند و شما باید در مقابل آنان پیروز شوید. بازی دارای صحنه ها و دیالوگهای خنده دار و کمدی است که بازی را از دیگر عنوانهای اکشن و خشونت بار متمایز می کند . اگر به بازی های اکشن و نینجایی علاقه دارید فرصت دانلود بازی Mini Ninjas را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Mini Ninjas :

mini_full

 

minininjas

 

mini-ninjas_2_ss_l

 

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mini Ninjas :

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Cpu: Intel Pentium 4 3.0 GHz or equivalent AMD Athlon 64 3000
Ram: 512 MB (Windows XP) / 1 GB (Windows Vista)
Video Cards: 256 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 5 GB

 

 

راهنمای نصب بازی :

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–   این بازی بر روی ویندوز 7 تست شده است. روی ویندوز های 8 و 10 تضمینی برای اجرا ندارد. (روی ویندوزهای دیگر: روی فایل اجرایی بازی راست کلیک کنید و Properties رو بزنید. در بخش Compatibility ، حالت Compatibility Mode را روی Windows 7 تنظیم و اجرا کنید)

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

note - دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر حجم : 1.8 گیگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Mini Ninjas پارت اول

دانلود دانلود : دانلود پارت دوم

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.8 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR