دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 برای کامپیوتر

 

بازی Moorhuhn Kart 2 یک بازی کم حجم، ماشین سواری و خنده دار برای کامپیوتر می باشد.  بازی Moorhuhn Kart  از بازی های ماشین سواری کم حجم و کودکانه است که تاکنون 3 نسخه از آن روانه بازار شده است . پس از موفقیتهای نسخه اول کمانی سازنده بازی مجاب به ساخت نسخه دوم آن با نام بازی Moorhuhn Kart 2 شد .

بازی Moorhuhn Kart 2 دارای پیست های متنوع برای مسابقه و ماشینهای مختلف است که میتوانید با استفاده از آنها با دیگر رقبا به مسابقه بپردازید . در بازی Moorhuhn Kart 2 کاراکترهای مختلف و با مزه ای گنجانده شده است که می توانید با خروس دیوانه با آنها به رقابت بپردازید .

از ویژگی های بازی Moorhuhn Kart 2 می توان به محیط کاملا سه بعدی با توجه به حجم کم بازی , 7  راننده مختلف , 4 حالت بازی مختلف و سلاح های متنوع برای استفاده در حین مسابقه اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Moorhuhn Kart 2 :

 

4_9

 

127579-crazy_chicken_kart_2_games___entertainment_sports

 

screen_03

 

unnamed

 

After the success of titles “Moorhuhn Kart” is once again the fastest kart driver wanted. You will have a lot of fun racing carts and don’t forget to catch power-ups, they will help you win.

 

note - دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 برای کامپیوتر حجم : 62 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR