دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum برای کامپیوتر

دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum برای کامپیوتر

 

بازی Monument Builders 5 Colosseum یک بازی کم حجم و جدید در سبک استراتژیک برای کامپیوتر است. بازی Monument Builders نام یکی از بازی های استراتژیک در زمینه ساخت بناهای مختلف است که هم اکنون نسخه پنجم آن با نام بازی Monument Builders 5 Colosseum عرضه شده است . در بازی Monument Builders 5 Colosseum شما به گذشته باز خواهید گشت و باید سعی کنید یکی از قدیمیترین و معروفترین بناهای رم را که Colosseum وجود دارد بسازید و آنرا به یکی از مهمترین نقاط گردشگری دنیا تبدیل کنید .

در بازی Monument Builders 5 Colosseum به سال 1800 میلادی باز خواهید گشت و باید با مشکلات و سختیهای ساخت یک بنای عظیم دست و پنجه نرم کنید و آنها را پشت سر بگذارید . این بنای عظیم دارای بخشهای مختلفی همانند آمفی تئاتر است که باید سعی کنید قسمتهای مختلف آنرا در طول 50 مرحله متفاوت به اتمام برسانید . شما هم اکنون می توانید بازی Monument Builders 5 Colosseum را با لینک مستقیم ار سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط  بازی Monument Builders 5 Colosseum :

 

monument-builders-coliseum_3_big

 

monument-builders-coliseum_1_big

 

monument-builders-coliseum_2_big

 

 

For those who look forward to every new version of awesome series of Time Management games Monument builders! This time you will lead the construction of ancient majestic amphiteatre Coliseum. Are you skillful enough to compete with Romans in erecting equally durable and impressive architectural masterpiece?

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Monument Builders 5 Colosseum :

Windows XP/Windows 8/Windows 7/Windows Vista
1.6 GHzPentium 4 or equivalent
512MB RAM
DirectX 9.0c

note - دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum برای کامپیوتر حجم : 123 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR